רשלנות רפואית?

shlomishlomi10

New member
רשלנות רפואית?

לפני שלוש שנים ילדה אשתי עובר מת בחודש התשיעי. זאת עקב כריכת חבל הטבור סביב הצוואר.
כמה ימים קודם לפני המקרה הגענו לביה"ח עם מכתב מהרופא עם המלצה לשקול לילד, עקב אי תחושת תנועות- הם לא ילדו אותה.
פעם נוספת הגענו עם חוות דעת של רופא על ירידה בדופק העובר. בביה"ח לא ילדו אותה, ולאחר בדיקות שלחו אותה הביתה.
האם יש מקום לתבוע את ביה"ח?
 
תשובה

לדעתי בהחלט יש מקום לבדוק את המקרה על מנת לקבוע האם ביה"ח התרשל בכך שלא טיפל בך כראוי כבר בפנייתך הראשונה אליו.
אני ממליץ לך לגשת לעו"ד שמתמחה בנושא על מנת שידג לאסוף את כל התיעוד הרפואי הרלוונטי ולהפנותו לרופא מומחה בתחום.
במידה והמומחה יהיה בדעה כי הטיפול הרפואי שניתן לך היה בלתי נאות, הרי שיש מקום להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית.
 
למעלה