shlomishlomi10
New member
רשלנות רפואית?
לפני שלוש שנים ילדה אשתי עובר מת בחודש התשיעי. זאת עקב כריכת חבל הטבור סביב הצוואר.
כמה ימים קודם לפני המקרה הגענו לביה"ח עם מכתב מהרופא עם המלצה לשקול לילד, עקב אי תחושת תנועות- הם לא ילדו אותה.
פעם נוספת הגענו עם חוות דעת של רופא על ירידה בדופק העובר. בביה"ח לא ילדו אותה, ולאחר בדיקות שלחו אותה הביתה.
האם יש מקום לתבוע את ביה"ח?
לפני שלוש שנים ילדה אשתי עובר מת בחודש התשיעי. זאת עקב כריכת חבל הטבור סביב הצוואר.
כמה ימים קודם לפני המקרה הגענו לביה"ח עם מכתב מהרופא עם המלצה לשקול לילד, עקב אי תחושת תנועות- הם לא ילדו אותה.
פעם נוספת הגענו עם חוות דעת של רופא על ירידה בדופק העובר. בביה"ח לא ילדו אותה, ולאחר בדיקות שלחו אותה הביתה.
האם יש מקום לתבוע את ביה"ח?