רק ש..

*flower*

New member
רק ש..

רק ש.. אני כבר לא יודעת אם לומר נורא, יותר מנורא או גרוע, כי כואב ואין לי מילים לתאר את זה.
 

t@gel

New member
פרח יקרה שלנו

אני מבינה שכואב אני מבינה גם עד כמה אבל את יודעת שאני כאן מאוחרייך מחזקת אותך, מחבקת אותך רוצה להיות קשובה למילותייך לסייע לך להוציא קצת עכשיו לסייע לך להוציא קצת מחר לנסות לסייע את מסוגלת, את נלחמת בכל כוחותייך כבר המון זמן עברת המון מכשולים ואסור לך להעצר עתה המשיכי יקרה...אני כאן להיות קשובה... אוהבת אותך המון יקרה...מאמינה בך
 
למעלה