רק רציתי...

רק רציתי...../images/Emo26.gif

להודות לכל מי שבא ליום הולדתי ובמיוחד לך- סיגלי יקירתי !!! תודה לך מכל ה-
היה מקסים ומאוד נהנתי ואני בטוחה שגם כל מי שבא נהנה מאוד! ועוד ועוד רציתי לאחל לכולם, ש ב ו ע ט ו ב ו מ ו צ ל ח ל כ ו ל ם ! באהבה, יעל
 
לאלצ´קו החמוד! ../images/Emo24.gif

תודה תודה תודה תודה תודה על הטרמפ של יום שישי! היה כיף לשיר איתך את כל השירים של ה"יהודים" מקווה שנהנית בהופעה שלהם... אתה אחלה שבאחלה ותמשיך להיות כזה לבבי וחמוד כמו שאתה!!!!! חולה עליך!!!! יעלי
 
למעלה