שמנה יפיפיה
New member
רק רציתי...../images/Emo26.gif
להודות לכל מי שבא ליום הולדתי ובמיוחד לך- סיגלי יקירתי !!! תודה לך מכל ה-
היה מקסים ומאוד נהנתי ואני בטוחה שגם כל מי שבא נהנה מאוד! ועוד ועוד רציתי לאחל לכולם, ש ב ו ע ט ו ב ו מ ו צ ל ח ל כ ו ל ם ! באהבה, יעל