רק רציתי לומר....

טאKילה

New member
רק רציתי לומר....../images/Emo7.gif

שעם כל הכבוד לאלוהים,,ולגשמים שנקראו גשמי ברכה. כן התברכנו בגשמים אחרי היובש של השנים האחרונות.. אלוהים תבלבלת זה לא אצלי הכינרת,אני אפילו לא הברכה של הקאנטרי. כולה אני והילדים שלי,מה הסיפור?? מה זה? שעות אני סוחבת מים שמאיימים לחדור אלי הביתה, כולי רטובה עד הברכיים, גלים של מים כאילו נפרץ סכר...אז מספיק זה כבר לא ברכה.. אפילו הקו החם של העיריה ללא מענה,חחח גם 100 של המשטרה תפוס.. טוב אני יוצאת למשוך את המים...סאמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
 

yafit75

New member
שמעתי עכשיו בחדשות,,,

שיש ילדים לכודים בגלל ההצפה של הגשם שיש בחולון,, בת ים ותל אביב,,, משהו כזה,, אל תיכנסו ללחץ! שמעתי עוד מאנשים שהמשרדים שלהם מוצפים,, במים,,, מי גשמים,,! שוב פעם פקד הגשם את בתי התל אביבים,, כואב,, לשמוע.!
 

טאKילה

New member
חחחחח יפית..

אוטובוסים לכודים עם אנשים,,,אני צוחקת מרוב עצבים. אני עם דלקת ריאות במקום לנוח,אני סוחבת מים חחחחח ינעל העולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
 

טאKילה

New member
אם..

זה ימשך.. כנראה שאצטרך להיות על המשמרת כל הלילה..לסחוב מים.
 
למעלה