רק רציתי לומר....../images/Emo7.gif
שעם כל הכבוד לאלוהים,,ולגשמים שנקראו גשמי ברכה. כן התברכנו בגשמים אחרי היובש של השנים האחרונות.. אלוהים תבלבלת זה לא אצלי הכינרת,אני אפילו לא הברכה של הקאנטרי. כולה אני והילדים שלי,מה הסיפור?? מה זה? שעות אני סוחבת מים שמאיימים לחדור אלי הביתה, כולי רטובה עד הברכיים, גלים של מים כאילו נפרץ סכר...אז מספיק זה כבר לא ברכה.. אפילו הקו החם של העיריה ללא מענה,חחח גם 100 של המשטרה תפוס.. טוב אני יוצאת למשוך את המים...סאמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
שעם כל הכבוד לאלוהים,,ולגשמים שנקראו גשמי ברכה. כן התברכנו בגשמים אחרי היובש של השנים האחרונות.. אלוהים תבלבלת זה לא אצלי הכינרת,אני אפילו לא הברכה של הקאנטרי. כולה אני והילדים שלי,מה הסיפור?? מה זה? שעות אני סוחבת מים שמאיימים לחדור אלי הביתה, כולי רטובה עד הברכיים, גלים של מים כאילו נפרץ סכר...אז מספיק זה כבר לא ברכה.. אפילו הקו החם של העיריה ללא מענה,חחח גם 100 של המשטרה תפוס.. טוב אני יוצאת למשוך את המים...סאמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק