רק רציתי להודות

amircn1

New member
רק רציתי להודות

ל- D r a m b u i e הכנתי היום וויסקי-סאוור ע"פ המתכון שהבאת וזה יצא פשוט טוב !
 

D r a m b u i e

New member
שמח שנהנית!

המתכון אמנם לא שלי, זה מתכון די מוכר, אבל בכל אופן, יופי של משקה, ותמשיך להנות ממנו!
 
למעלה