רק רציתי להגיד...... נמאס לי!!!!!!!!! אני עייפה ומיואשת!!!!!
נ נגה... New member 26/9/02 #3 ובאותו מעגל פועלים שני כוחות ובכל אחד מהם טמון ניגודו של השני נגה. הפלא נעלם