רק רציתי להגיד תודה

IcNיה

New member
רק רציתי להגיד תודה ../images/Emo140.gif

לכל מי שכאן. גלויה או סמויה. פעילה או לא כל-כך. כותבת ומגיבה. לכל אחת, שלוקחת את הזמן לקרוא, להפנים, להתרגש, להתרגז, לתמוך, לחזק, לאזן, להכיל ולהציע פרספקטיבה. לכל מי שנותנת עצות, לכל מי שמציעה חיבוק, לכל מי שמשתפת מניסיונה, לכל מי שלומדת מניסיון אחרות. לכל מי שתורמת ליצירת מקום כל-כך חם, כל-כך אמיתי, כל-כך מזמין ומאפשר. לכל מי שנחשפת, לכל מי שמסייעת, לכל מי שמוכנה להיות שם - וירטואלית ולא. תודה.
 

דפנה מי

New member
על לא דבר[-:

ובאמת
לכל מי שבאמת אכפת לה. אני בקושי נמצאת כאן (בגלל העבודה שכבר לא חדשה) ומתגעגעת לנשים האמיתיות כאן.
הצצתי לך בחתימה ובאמת הסתקרנתי - איך כתבת את ה 'א' בכתיב?
 

27חומד

New member
או, השירשור שחיפשתי...

מנצלת את ההזדמנות להתנצל שאני לא מגיבה מספיק ולא משתתפת כמו שהייתי רוצה. לא תמיד אני מוצאת את הזמן או היכולת להגיב בזמן הקריאה. במקום זה אני מנסחת לי תשובות או עונה לשאלות או אפילו מתדיינת במועדון קריאה, הכל בראש כמובן. אבל עד שאני ממש מצליחה לשבת לכתוב, הדיון כבר מקופל או עבר עמוד ונעלם לו ושוב פיספסתי... אז רק תדעו שאני קוראת ומקשיבה לכן, שמחה בשמחותיכן, משתתפת בצערכן, מזדהה המון פעמים עם הקשיים של כולנו ובעיקר משתמשת גם אני בכן כדי להתעודד, ללמוד, לגדול, להיות אני ולא רק אמא של..., למצוא את דרכי שלי. וכמובן גם יודעת שאם צריך לשבת לפרוק ולכתוב שתקשיבו. תודה לכן,
 

nuxi

New member
../images/Emo140.gifתודה גם לך!

ולכולן כאן, אפילו שאני לא מאוד פעילה כאן, אני כל יום קוראת. לא הולכת לישון בלי זה! ויש כאן טונות של תמיכה, שאין בשום מקום אחר!
 
למעלה