רק רציתי להגיד ש..

מיכל25אב

New member
רק רציתי להגיד ש..

אני ובעלי נוסעים לסופשבוע ממחר לים המלח(משומד ראה הוזהרת...)... ושאני לא אהיה מחר בטיש בגלל זה-אתגעגע לכולכם... ושאם השטפונות שאמורות להיות לא ימנעו מאיתנו-ביום א´ אני אחזור לכאן בכוחות מחודשים...
 

Le Fay

New member
תהנו עד הגג, וגם להיתקע שם זה בסדר

כל עוד את בחברה טובה
 

Le Fay

New member
תכוונתי להיתקע ביממלח בגלל השטפונות

למה, למה אתה ´תכוונת?
 
תהנו

מקווה שמזג האוויר יאיר פנים גם מבחינת משקעים וסחיפות שלא לדבר על זה שהים די סוער שם לאחרונה אבל כנראה שיותר חשוב זה הרוגע ביחד ולא הטבע מסביב
 

שולציה

New member
וגם אם מזג האוויר לא יאיר לכם...../images/Emo8.gif

תמיד יש מה לעשות בתוך החדר
בלי שאף אחד יפריע...
 
ככה את הולכת לי ? ../images/Emo7.gif

ככה, בשעת משבר ? נו, אני כבר אבכה לעצמי בבית ואסרוג לעצמי סוודר ...
 

מיכל25אב

New member
../images/Emo8.gif../images/Emo25.gifאני סומכת עליך,ממי

ואני מרשה לך להפריע לנו בעת צרה...
 
למעלה