רק רציתי להגיד ש.. אני ובעלי נוסעים לסופשבוע ממחר לים המלח(משומד ראה הוזהרת...)... ושאני לא אהיה מחר בטיש בגלל זה-אתגעגע לכולכם... ושאם השטפונות שאמורות להיות לא ימנעו מאיתנו-ביום א´ אני אחזור לכאן בכוחות מחודשים...