feelin^lost
New member
רק עכשיו...
עוצמת עיניים.. הולכת לישון... well... לילה טוב לי... ממש יופי שאני לא הולכת לישון יחד עם הזריחה...
עוצמת עיניים.. הולכת לישון... well... לילה טוב לי... ממש יופי שאני לא הולכת לישון יחד עם הזריחה...