רק עכשיו...

feelin^lost

New member
רק עכשיו...

עוצמת עיניים.. הולכת לישון... well... לילה טוב לי... ממש יופי שאני לא הולכת לישון יחד עם הזריחה...
 

t@gel

New member
רק עכשיו...

אני הולכת למיטה... כמו בכל לילה... אני אעצום עיניים אנסה להרדם המוח יעבוד שעות נוספות בטירוף בסוף איך שאני ארדם (מתישהו בשמונה בבוקר בטח) אחרי גילגולים רבים וחוסר שקט אני אתעורר בבהלה מעוד חלום נורא ממש יופי לי...שאני נרדמת ומתעוררת אחרי שניה... ******** ט ר י ג ר ********* ובכל זאת אני מצליחה להתעורר מנסה לאהוב כל יום מחדש גיתית...אל תשכחי לעולם שאני...כמוך...מנסה ליל מנוחה יקירה...אוהבת
 
.........

אני הלכתי ``לישון`` באחת ומשו.. וןנרדמתי בחמש וחצי והתעוררתי בשש מסיוט וניסיתי להירדם שוב ואז פתחתי את הדלת בחדר וניבהלתי כי היא הייתה נעולה וא``חכ את החלונות.. ואז ישבתי, ניסיתי לא להיכנס למחשב.. הינה אני פה אני לא מצליחה להחזיק יותר מידי זמן בלעדיכם...נו מה לשות והיום זה יום חדש עם שמש ועם אור ואפילו שחשוך בלב.. אז יש לי פנס ;-P בוקר טוף (ולא רק בוקר) ממני...
 
בוקר טוב בננות..

לפרט מה עבר עלי הלילה? אני חושבת שעדיף שלא. הוא לא היה מרנין במיוחד.. וגם השינה לא ביקרה אותי הלילה. כנראה פחדה ממני.. אז לירני שלי.. הנה אני באה להחזיק לך ואיתך את הפנס שמאיר את האור של היום החדש גם אם חשוך בלב או שעינים עצומות.. יחד נישמור שאף אחד, אבל אף אחד לא יאיר את אלו שישנות להן עכשיו שנת ישרים (בתקווה) בוקר טוב ויום ניפלא עוד יום... שיהיה. אוהבת אתכן יקרות שלי..
 
למעלה