תחתית שאול
New member
רק לאחל לכולם.....
בס``ד שבת שלום ומבורכת ושקטה!!! ושיתקבלו כל תפילותינו בשמיים. ושתזכה כבר לימי שמחה ושלום. אוהבת אתכם,אנשים מקסימים... תחו`ש אההה,וגם חג שמח,אם אני לא אראה אתכם..
בס``ד שבת שלום ומבורכת ושקטה!!! ושיתקבלו כל תפילותינו בשמיים. ושתזכה כבר לימי שמחה ושלום. אוהבת אתכם,אנשים מקסימים... תחו`ש אההה,וגם חג שמח,אם אני לא אראה אתכם..