רק ימנים גזעניים?כן בטח...

witch13

New member
רק ימנים גזעניים?כן בטח...../images/Emo6.gif

לכל השמאלנים היקרים שמתארחים דרך קבע בפורום הזה. איך כולכם הגעתם למסקנה חסרת כל השורש שכל הליכודניקים שונאים ערבים ורוצים להרוג אותם? כמו שמישהו אמר כאן, יש ערבים "רעים" "טובים" ויש גם ערבים עוד יותר טובים.ה"רעים" אלה אותם ערבים שאומרים בגלוי שצריך לטבוח בעמנו.ה"טובים" הם כאלה שלא יהרגו בעצמם אלא פשוט ילמדו אחרים להרוג והעוד יותר טובים זה הזן של עראפת-הצדיקים התמימים. זו לא אשמתו של כל ערבי בפרט שהולך ורוצח 10 יהודים נכון? זה לא רק החינוך האנטישמי שלהם אלא הרצון שלהם בסופו של דבר. אם איזה ערבי היה בא אליך הביתה ורוצח את כל המשפחה שלך אבל לא אותך. לא היית מפתח שנאה עזה כלפי העם הערבי שגידל וחינך אותו ? אז אותו ערבי פגע במשפחה שלך. וכל יום כשאתה יוצא מהבית אתה יודע שיש סיכוי שלא תחזור. הפחד גורר כעס שגורר שנאה. אז הנה לכם שמאלנים באשר תהיו. יש סיבה לשנא.
 
חמודה את טועה, יש ערבים טובים ממש

יש אפילו ערבים שמשרתים בצה"ל. יש ערבים שלא משרתים בצה"ל אך אוהבים את מדינת ישראל המודרנית ואת מה שהיא מציעה להם, לעומת שאר הערבים שאוכלים חרא בארצות ערב החשוכות. יש ערבים שלא אוהבים את המדינה הציונית, אך רוצים לחיות ולהתפרנס בשקט ולא מענינת אות פוליטיקה. יש ערבים שכן מתענינים בפוליטיקה, אך השלימו עם זה שלא יוכלו לנפנף אותנו ולכן מוכנים לחיות בשלום. עם כל אלה אין לי בעיה עקרונית (כמובן שהייתי מעדיף את שני הסוגים הראשונים, אך אני מוכן לכרות שלום גם עם השאר). הבעיה היא כל שאר הערבים, שזה לא מעט. בהם צריך להילחם מלחמת חורמה, ללא הפסקה. בראש הערבים האלה עומד, לא תאמיני, יאסר ערפאת. הוא עוד לא ויתר על שאיפתו לזרוק אותנו לים, וממשיך להילחם עבור זה.
 

witch13

New member
לא אמרתי לרגע שכל הערבים דפוקים

מה שאני אומרת שהרוב הגדול, זה שמבצע פיגועי התאבדות ומחנך את הילדים שלו לזרוק אבנים על החילים שלנו הוא הבעיה.
 
אני שמח על ההבהרה

הליכוד והבגיניסם מבוססים על אהבת המולדת, ולא על שינאת הזר.
 

שמאלני

New member
באמת?

בגיניסט אתה מפתיע אותי תשמע אתה בכלל לא ימני קיצוני. רוב הימין חושבים שערבים הם מחבלים הם מכללים את כולם,הם לא מצליחים להכניס למוח הקטן שלהם שיש ערבים טובים ויש רעים.
 

shlomikli

New member
אין ערבים חפים מפשע

אין ערבים חפים מפשע, כמו שאין גרמנים חפים מפשע. טרור היא פעולה צבאית במלחמה טוטאלית, פעולה צבאית המכוונת נגד אזרחים. זוהי לא מלחמה בין צבאות, אלא מלחמה בין עמים או אידאולוגיות. רעיונות כמו גזענות, אנטישמיות, ציונות או חופש ודמוקרטיה, אי אפשר להרוג. אפשר רק להרוג ולהחליש את אלו המחזיקים בדעות כאלו. אנחנו נמצאים בעיצומה של מלחמה כזו. לטראנספר את הערבים, או לגרום להם לטראנספר את עצמם (למשל באיום של הפגזה ארטילרית שלנו, כמו שעשינו בדין וחשבון וענבי זעם בלבנון, שתחת איומי הפגזות הם טרינספרו את עצמם צפונה לביירות. ). היא הבחירה היותר מוסרית. בפועל, הערבים מבצעים בנו רצח עם. בהתחלה הם רצחו יהודי אחרי יהודי, היום הם טובחים בנו בעשרות. אם לא נפעל עכשיו, לא רחוק היום בו הם יטבחו בנו באלפים.
 

witch13

New member
זה בדיוק מה שאמרתי

אבל מה, זו עדיין הבחירה המוסרית של האדם.
 

.המוסד

New member
יש ערבים חפים מפשע יש גרמנים

חפים מפשע, די כבר עם ההכללות המטופשות ועם הצעות הטרנספר הכוחניים האלו הם לא תורמות לימין דבר, דבר יפה בלי הכללות פשיסטיות בלי קריאות לטיהורים אתניים כשאתה אומר שאין ערבים חפים מפשע אתה רק מרחיק אנשים מהימין דבר בנועם וכך נוכל להגיע למטרה מהר יותר עם אנשים רבים יותר
 
יש רק פשע קולקטיבי אחד בהיסטוריה

הפשע הזה הוא השואה. ולפיכך לפי גישתי אין זכות קיום לגרמנים בתור אומה. גרמניה היתה צריכה להפסיק להתקיים כישות מדינית לאחר המלחמה. כל השאר הפשעים הם פשעים של חלקים מעם, כולל זה של הערבים. צריך לטפל ולעקור מהשרש את מי שמעורב בזה, צריך להימנע מלפגוע במי שאינו מעורב.
 

אד

New member
עם ניבחר,עם סגולה,עם כובש

אותה גרמניה שאתה מדבר עליה-יש לנו חוזה שלום. שרון ביקר בגרמניה לא מיזמן ומאוד נהנה שם. שרון גם פגש את שר החוץ הגרמני בארץ. יש לך זיכרון סלקטיבי. עים הגרמנים עשינו שלום למה לא עים פלשתין? מה בדיוק אתה רוצה מהערבים. אצלנו הכול בסדר? אנחנו לא מבצעים פשעים? השינאה חוגגת,הצביעות חוגגת.מוסר כפול. אולי נחליף הערבים בבלונדינים כחולי עיניים? שרון יסכים למשא ומתן? בטוח שכן. רק שלום יביא ביטחון
 
עם נפלא, צבא נפלא

לא להפסיק, להמשיך להכות בהם עד הניצחון המוחלט והסופי.
 
הערבים תמכו בפיתרון הסופי ליהודים

הם תמכו בנאצים, ועכשיו אתה מציע לנו להתרפס בפני בניהם של אלה שעשו זאת.
 

אד

New member
זה הזמן ליסלוח../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif../images/Emo39.gif../images/Emo42.gif

 
למעלה