רק אני תוהה

o0Invisible0o

New member
רק אני תוהה

מתי תפוז יודיעו שהם סוגרים את הפורום הזה?? מת פה והעונה רק התחילה את שידוריה בהוט..מראה שני דברים: כמה מעט אנשים שרושמים בפורומים עוד טורחים לחכות לשידורים בטלוויזיה [אנשים אחרים כן עושים זאת, אני יודעת..אבל כאלה שכותבים בפורומים זה כבר ממש נדיר..
] וכמה העונה הזאת חלשה ולא גוררת תגובות ודיונים, אם זאת הייתה עונה טובה כנראה הייתי צופה בה שוב בטלוויזיה ודנה בה שוב, אבל אני רק רוצה לשכוח שזה קרה בכלל.
 
צודקת

אבל אני חושבת שמת פה גם בגלל שמנהל הפורום עזב והוא זה שהיה גורם לאנשים לדבר... לא משנה הסיבה גם אם יסגרו את הפורום זה לא אומר שרואים פחות האוס אלא שפשוט יש סיבות פחות לדבר עליה... העונה לא הייתה משהו מהרבה בחינות וממה שזה נראה כרגע העונה השמינית תהייה עוד יותר פחות טובה וכשאלו חלק מהצוות אם הם יתבאסו אם יבטלו את הסדרה אחרי העונה הבאה חלקם אמרו שלא אז כנראה שהבינו שאחרי שהאוס וקאדי נהיו זוג כבר אין הרבה מקומות שאפשר לקחת את הסדרה...
 
טוב מי שטורח למצוא את הפורום

ולכתוב בו, סביר שיהיה פריק מספיק של הסדרה כדי שלא יהיה לו סבלנות לחכות לקצב של השידורים בארץ... לגבי העונה צודקת לגמרי, אני מוצאת את עצמי רואה שוב את העונות הראשונות בכיף, בדיוק היום ראיתי עם חברה את הפרק הראשון ממש, כשווילסון עוד היה שחיף וקאדי היתה יפה וקמרון לא היתה בלונדינית... ותמיד כיף לחזור לעונות האלו, אבל מעונה 4 והלאה... כאילו יש פרקים שווים פה ושם, אבל לא משהו שאני אחרוש ואדון עליו.
 
למעלה