רק אם היינו מנצחים את קרואטיה בבית. כנסו

בן מלצר

New member
רק אם היינו מנצחים את קרואטיה בבית. כנסו

תסתכלו על הטבלה היינו עם 26 נקודות יחד עם קרואטיה רק אם היינו מנצחים בבית את קרואטיה..... איזה באסההההההההההה כמו שאומרים. חבל שלא יכולנו לעשות את זה ונצתרך לחכות עוד 4 שנים
 

pembencipolisi

New member
כבר אמרתי מיד לאחר 4:3 נגד קרוטאיה שבגללו

לא תגיע ישראל לטורניר האירופי. מסתבר שנצחון על קרואטיה היה כל מה שחסר.
 
הלכנו על ניצחון,תקפנו ושיחקנו פתוח

הבקענו 3 פעמים אבל הפסדנו כי הפקרנו את ההגנה,חבל.
 

tanj

New member
הגנה מחוררת

השאלה היא,האם היינו בהרכב של היום משיגים תוצאה טובה יותר? במשחק ההוא,שיחקו מיטב הפיקציות הכדורגלניות שמלאים ביחסי ציבור וחלשים מאוד בכדורגל. באדיר,עידן טל,זנדברג,גרשון,בנאדו,אפק וחבריהם. האם ההגנה והקישור האחורי של היום היו מצליחים יותר טוב בבלימת ההתקפות הקרואטיות? מצד שני אדוארדו דה סילבה הוא שחקן אדיר ובמשחק ההוא הוא חגג על ההגנה שלנו. אני סבור שהסיכוי הגדול שלנו היה במשחק החוץ ברוסיה שם השווינו לקראת הסיום ובן שושן בזבז הזדמנות נהדרת בדקות הסיום ובעט לשמיים כשתמוז וקולאוטי חופשיים מול האין הגנה של רוסיה. מצד שני,אם היינו מגיעים למשחק נגד רוסיה ברמת גן בעמדה של ניצחון מביא להעפלה,בטוח היינו מפסידים.
 
שחקנים צעירים הם לא קוסמים../images/Emo28.gif

ניצחנו 2 משחקים עם השחקנים הצעירים ויש היסחפות,אבל שער אחד של מקדוניה אתמול היה מפוצץ לכולם את הבלון.גם אם הצעירים היו רצים מתחילת הקמפיין לא היינו מגיעים רחוק יותר,ראית איך בוזגלו נראה בשני המשחקים האלה?זה נגרם מחוסר ניסיון,וזה משהו שלשחקנים ותיקים אין בעיה איתו,ככה שעל כל דבר אפשר להסתכל מזוית אחרת. אל תזלזל בעידן טל גרשון ואלה,תן להם כבוד,אפשר לחשוב אזה שחקנים כבר יש לנו כאן,אנחנו נגבש אחרי כל משחק נוסחת פלא חדשה להצליח (פעם התקפה פעם צעירים פעם טקטיקה בלה בלה בלה...),אבל אף אחת מה לא עבדה מעולם (גם לא ב-70 כי לא שיחקנו באירופה),כי אנחנו פשוט לא טובים מספיק.
 

tanj

New member
אני כבר כמה שנים טובות סבור ש:

רק שכל ההרכב הראשון של ישראל יורכב משחקנים שמשחקים באירופה,נוכל להגיע למשהו. אין מוסר עבודה פה. משחקים לאט,משחק אחד טוב הופך אותך לג'ורג'י בסט החדש ובכלל חיי כדורגלן בישראל הוא יותר מסיבות,בתי קפה,והדלפות לעיתונים ופחות אימונים (כמה אתה יכול להתאמן אחרי ששתית במסיבה עד 3 בבוקר ?)
 
תפסיקו עם ה"רק אם" הזה זה כבר פתטי!

"רק אם" היינו מנצחים את קרואטיה(למרות שזה לא מדויק כי בדיעבד גם תיקו היה מספיק) ו"רק אם" היינו גונבים עוד שער ברוסיה ו"רק אם" לא היינו סופגים בדקה ה90 ברמת גן מאוסטריה ו"רק אם" חיפה לא הייתה סופגת 8 פעמים שער בדקה ה90 ומה עם אנגליה? הם לא יכולים להגיד "אוי רק אם לא היינו סופגים את השלישי אתמול" או "אוי רק אם היינו מכניסים שער קטן למקדוניה בבית היינו עולים" או "אוי רק אם השופט לא היה דופק אותנו מול רוסיה" ומה עם עוד 10 נבחרות שפספו בקצת את הכרטיס? הם לא יכולות לשחק את משחק ה"רק אם" הרי זה הספורט במיטבו,פעם אתה אומר "רק אם" ופעם אתה מברך הגומל ואומר "איזה מזל ש..." אז נכון שלישראל יוצא להגיד הרבה יותר פעמים "רק אם" כי יוצא שאנחנו מפספסים קצת יותר מהממוצע. אז סטיסטיקה נטייתה להתיישר,ואני מאמין שעוד יבואו לא מעט מקרים שהמזל ישחק לטובתנו. הנה למשל לפני 5 ימים הבקענו שער בדקה ה90,שער שלכאורה לא נראה חשוב אבל הנה הוא סידר לנו דרג 2 בהגרלה למוקדמות המונדיאל,אף פעם לא חלמנו בכלל להיות דרג שני בהגרלה כזאת,והנה אנחנו כבר נוגעים במונדיאל עוד לפני שבכלל שלפו את הפתקים להגרלה של המוקדמות. תפסיקו להתבכיין ולהסתכל על חצי הכוס הריקה,אני לא מבין מה זה עוזר,הרי בתכלס בשורה התחתונה לא הגיע לנו,להוציא 5 נקודות מתוך 18 אפשריות נגד שלושת הגדולות של הבית זה מעט מדי ולא רציני. ולנצח נמושות כמו אנדורה אסטוניה ומקדוניה זאת לא חוכמה גדולה וזאת הסיבה העיקרית למספר הנקודות הרב שהוצאנו. אם היינו יוצאים בבית א' עם פורטוגל,פולין,סרביה,פינלנד,בלגיה,קזחסטן,ארמניה ואזרבייג'אן היינו נלחמים עם קזחסטן וארמניה על המקום החמישי בבית. שלא לדבר על מה היה קורה אם היינו נופלים לבית של איטליה,צרפת,סקוטלנד,אוקראינה,ליטא,גרוזיה ואיי פארו. נפלנו על בית חלש והוצאנו פחות או יותר את המינימום הנדרש. צריך להסתכל קדימה. יש לנו דור באמת מדהים עכשיו,וקשטן נראה פועל נכון ומתחיל כבר עכשיו להריץ את הצעירים שיצברו קצת ניסיון. אני מאמין שאם ישראל תרוץ עם הסגל הנוכחי את הפירות נתחיל לראות במוקדמות מונדיאל 2010. ואני מאמין שבמוקדמות היורו 2012 הנבחרת כבר תיהיה מנוסה ומשופשפת ונוכל לראות ממנה דברים גדולים כולל עליה הסיטורית ליורו. יאללה בואו נסתכל לעתיד ואל אל ישראל!
 
שטויות

אתה באמת חושב שאם ישראל היתה מנצחת את קרואטיה אי שם בתחילת הקמפיין אז כל המשחקים לאחר מכן היו מסתיימים בדיוק אותו הדבר?
 

בן מלצר

New member
אני מאד רוצה להאמין בזה

אבל אי אפשר לדעת כי שהנבחרת שלנו בלחץ אי מפשלת
 

בן מלצר

New member
../images/Emo122.gifאני לא כתבתי את זה. מישהו כתב לי מהניק.

זה בטח אח שלי... אל תתייחסו... אבל אם כבר, דעתי בנושא היא שאם היינו מנצחים את הקרואטים או מוציאים תיקו אז ודאי היינו מפסידים לרוסים או לא מנצחים את המקדונים בהמשך. שאנחנו עם הגב לקיר קל מאוד להכניע אותנו...
 
נכון רשמתי מהמייל של אח שלי בטעות

העיקר שאנחנו דרג שני למרות שלדעתי זה לא יעזור לנו כל כך זה סתם נותן אשליה שזה יכו להיות יותר קל
 
למעלה