רקפות ב-PENTAX צולם במצלמתי החדשה K1000 שנת יצור 1973
I I R I S C New member 22/1/03 #2 מצלמה מעולה ורקפת נהדרת../images/Emo6.gif (או שהדמות מסתירה אותה?) ברוכה הבאה לפורום.