הבעיה העיקרית בלהבין רקורסיה
זה למה בכלל צריך אותה, לרוב האנשים נראה שפשוט אפשר להתשמש בלולאה. תנסי לתת לתלמידים תרגיל שמאוד פשוט ליישום בעזרת רקורסיה אבל תבקשי מהם שיפתרו אותו על ידי שימוש בלולאה פשוטה (for, while). תני להם להתסתבך עם זה ורק אחרי שיש להם פיתרון תראי להם דרך אחרת בעזרת רקורסיה. ד.א. פסקל רושמים עם c.