רקאווים לחָברוּת

רקאווים לחָברוּת ../images/Emo11.gif

חברות שנוצרה משום מקום ידידות של פעם בחלום צחוק מתגלגל, חיוך משתלם תחושת בטחון בלב שלם בבוקר,בצהרים,אחר-הצהרים מסרים שמשאירים פה עקום מחיוכים תחושה של שחרור מתוק הרגשה של בריחה מהשוֹק אחחחח איזה ימים אלו היו את הלב בחום הם מילאו "חָברוּת לטוב ולרע" שם נאמר אבל כשהרע השתלט, הכל נגמר ואת נשארת עם פה פעור עם תחושה של אכזבה ולב שבור הרבה שאלות ללא תשובות הרבה תהיות,"מה כבר קרה?? מה כבר יכול להיות????" לנטוש חבר בצרה, זה לא חָברוּת כבר כמה ימים שעל העור שלך זה חרוט וזה כואב, שורף, ועדיין לא ברור מבחינתי אמונה לחברים, זה כבר לא ענין סגור אז הסתיימה לה תקופה אומנם קצרה, אבל תקופה יפה אזכור לחָברוּת הזאת רגעים יפים אזכור למרות הכל את העלים היבשים אז תודה לך חבר ולהבא אל תמהר תגיד, תשתף, תדבר לעולם אל תסתתר!!!!!! (מוקדש לאיש שיושב בין קירות זכוכית שקופה,ממרומי הקומה השמינית)
"את עשית עוד הסטוריה קטנה לעצמך בשבילו את עוד אשה שעברה בחייו"
(ריקי גל/למעלה-next תודה
"שלח"
 

cookie13

New member
מותר לי להגיב? (תוהה...)

מתוקה שלי, חברתי, אישה יפה עם חיוך ממכר, חברות אמיתי היא חברות על בסיס חיבוק אוהב, של מגע, של ריחות, של חיוכים, וגם של דמעות. מגע...ריחות...חיבוק...(מבינה????) תקופה יפה עברה, כמו חלום.... חלומות באים והולכים, משאירים טעם של עוד בפה, ממלאים את הלב, ולפעמים גם מתנפצים לנו בפרצוף.
אוהבת אותך ומחבקת אותך חברה שלי!!
 

יערית

New member
../images/Emo24.gif

מעטים האנשים שלאורך שנים, יודעים ומוקירים את משמעות החברות{אני כבר עושה תיזה על כך}.
 

לאה29

New member
שחרור מתוק....... ../images/Emo13.gif

אני גם עברתי עכשיו שחרור ממישי שחשבתי אותה לחברה טובה עד ש... מעשה מסוים מצידה...הבהיר לי את העניינים... והשתחררתי ממנה ורק טוב זה עשה לי........... ועכשיו... אני מנסה לעבור שחרור ממישי שגם לא עושה לי יותר מדי טוב. אני מנסה להקיף את עצמי באנרגיות טובות וחיוביות...וכשאני קולטת על מצב שעושה לי רע...אני רוצה להתרחק עם כל הצער סופי! לא ממש מכירה אותך אבל את משדרת לי אנרגיה טובה.... את יכולה להקיף אותי????
 

t o t a l

New member
יקירתי

קודם כל קחי |חיבוק גדול, חונק ושובר צלעות| עכשיו אחד אמיתי ->
שמעי: כותב לך ממקום של ניחוש ממקום של חוסר מידע אודות הכאב שהביא אותך לכתוב. ובכל זאת רוצה להביע את מחשבותי: חברות וכל מערכת יחסים בין שני בני אדם, מושתתת בין השאר על ציפיות של אחדש מהשני. שהרי כל אחד רואה חברות באופן שונה. כל אחד רוצה לקבל מהחברות מטען שונה. וכל אחד מסוגל לתת מתן שונה. יש שחושבים על חבר כנפש תיאומה, כשותף לברית דמים. ויש שחושבים על חבר כעל מישהו שאחלה להיות איתו...צחוקים ודחקות. זה טוב. וזה טוב. מאוד קל להתאכזב. מאוד קל לכעוס בשל האכזבה. לגבי דידי, אני... בשביל להרגיש חבר, אני צריך שיתמלאו שני תנאים. הראשון ברור ומובן. שיהיה לי טוב עם אותו אחד/ אחת. שיהיה כיף, ומעניין ונחמד ביחד. התנאי השני הוא המעניין. והוא חשוב לא פחות. אני צריך להרגיש שאני רצוי בכל מצב. אני כפי שאני. עם היתרונות שלי ועם החסרונות שלי. צריך להרגיש שם נח. עם כל החרא שלי. שיקבלו אותי כפי שאני. (וכמובן שזה הדדי) אם אחד התנאים לא מתקיים, אז לא אהיה שם. ואם שניהם קורים... אני לא שובר את הראש יותר מידי. פשוט נמצא שם.
 
לטוטל וכולם - הבהרה ותיקון

קודם כל טוטל, שברת לי את הצלעות מהחיבוק שלך
ועכשיו לתשובה...... כן, טוטל חשבתי שהיתה נטישה בגלל המצב שנקלעתי אליו, המצב הנאחס שפקד אותי. אבל אחרי "שיחה" נוספת, הובהר לי שהמצב שונה ממה שחשבתי. זה קצת יותר מורכב (לא יכולה לפרט) כן, זה עדיין כואב ולא מנחם כלל, זה משהו שלא ימומש לעולם,אבל עדיין שם. כמוך כמוני, חושבת שחברות זה גם להיות רצוי בכל מצב, חוק בל יעבור, כי אז זאת לא חברות אמיתית, וככה הרגשתי כל הזמן. אבל עכשיו, אחרי שהובררו הפרטים, רואה את הדברים מנקודת מבט אחרת, כואבת יותר, שיקולים קרים גרידא (או הגיוניים) שלא בשליטה. ועדיין עצוב, עדיין מתגעגעת לימים שהיו. ואם אני חושבת על זה עכשיו, כועסת שלא יכולתי לשלוט בעצמי, למרות ההגיון או החוסר הגיון שבקשר הזה. אוהבת אתכם חברים
אתם חברים על אמת - נשבעת באלוהים
 

babymmm

New member
גם לי יש

הירהורים על חברות בזמן האחרון גיליתי שהאדם הכי קרוב אלי,שלא מהתא המשפחתי יעץ לי ממקום מאד לא טהור וזה כואב מאד כואב. היום כשהיא במקום שאני הייתי ,היא מתנהגת אחרת. נכון שאני מתייחסת בערבון מוגבל לעצות ופועלת בהתאם לתחושה האישית שלי אבל בכל זאת...... וכן....היא עדיין חברה ואני עדיין אוהבת אותה אבל משהו נפגם . לעומת זאת אני מופתעת לטובה ממחוות לא צפויות מחברים אחרים. אם הקשר חשוב לך, קבלי אותו כפי שהוא. עם הטוב והרע. בכל זאת, חברים זה מצרך יקר.
 

יערית

New member
לא מסכימה עם חלק מהדברים שכתבת

חושבת שחברות זה גם להיות רצוי בכל מצב, חוק בל יעבור. מאד חשוב שגם בחברות יהיו גבולות,ז"א שאם חברים לא פנויים אלינו ברגעים שהם עסוקים ,מתוקף היותינו חברים צריכים להבין את הצד שמנגד שלא פנוי תמיד ברגע שביקשנו לבעיותינו. זו חברות לטעמי=התחשבות גם כשלא נוח לנו.
 

ניצנית42

New member
ועל זה נאמר...

חבר הוא אדם שבחברתו אתה מעז להיות עצמך. לעולם אינו מצפה ננתך ליותר מידי. שמח בהצלחתך,אך כישלונך לא ירחיק אותו ממך.מושיט עזרה...אך החשוב מכל....חבר פשוט קיים.
 

galia1962

New member
../images/Emo24.gifאווווףףףףףף../images/Emo24.gif

החיים הם בית ספר אחד גדול סופי, ולפעמים השיעורים כואבים... מאחלת לך להמשיך הלאה עם הזכרונות היפים שכן היו , ולא לתת לכאב ולאכזבה להיות חלק ממך אוהבת אותך, אישה יפה של החיים
 

naama78

New member
מותק../images/Emo20.gif

זה לא הרבה, יודעת... אבל- אוהבת אותך, מחבקת, מבינה, יודעת, מרגישה אותך.... חברה שלי.....
 
אני אומרת שהכל לטובה גם אם עכשיו זה

נראה רע....... נדוש , אבל זמן זו התרופה הכי טובה ( וזולה יחסית ...ולא חייבת להיות בסל התרופות ..) הכי קשה זה להתאכזב , ועוד יותר זה להתאכזב מחבר . מאחלת לך להתגבר ו...מהר...
 
ואולי....../images/Emo24.gif

ואולי...זו לא היתה חברות... אולי..סתם צביעות.. אולי..מילים..מסרים..חסרי בסיס ולא אמיתיים.. בחברות אמיתית וטובה.. אין לרע מקום בה.. כי הכל מלא בה..והיא ווקום.. כמו ביצית שהופרתה.. ואולי..המשענת התבררה כרצוצה.. והכתף שתמכה היתה אוטופית..ולא נכונה.. והתמיכה היתה..לא אמיתית ויציבה.. ואולי..החברות לא היתה אמיצה..ותמוססה לך כך.. בתהום של שתיקה.. אז אולי כאב ההתפקחות מחזיר אותנו למציאות.. והמשבר אולי..כואב ומייסר.. כי נראה בעצם שהכל קודר.. אבל ממנו נצא מחוזקים.. ולא נשרוף את ערך האמונה בחברים.. לא בגלל חבר שסרח.. והסבר להשאיר לא טרח.. וישב לו שם בבניין הזכוכית.. ואנו כאן אותך להשקיט.. ולהראות לך שלנו..להבדיל... תפישתנו לגבי חברות.. שונה בתכלית.. מחבק ומוקיר החתול
 
למעלה