שמחה שנהניתן ../images/Emo13.gif
אוף, כמה הייתי רוצה להיות שם גם... כל כך מצטערת שלא יכולתי להגיע. בכל מקרה, גם אני רוצה להודות לורד על ההזמנה (ומצטערת שלא חזרתי אלייך במסר, זו תקופה מטורפת אצלי כרגע), מניחה שיתקיים מפגש נוסף ואליו אני אגיע גם אם אצטרך ללכת ברגל עד עפולה!