רציתי רק להודות...!

רציתי רק להודות...!

יחסית אני חדשה פה....אבל מרגישה ותיקה...! וכל זאת בגלל המפגש. ראשית אודה לוורד שתרמה מעצמה והשקיעה,שנית לסקאלי שעומדת בראש הפורום הזה! אשרייך! ואחרונות חביבות לכל מי שהשתתפה ותרמה למפגש! לי אישית זה תרם רבות! תודה ושוב תודה.אוהבת עדן
 
תודה לך../images/Emo70.gif

שהגעת ושיתפת אותנו... בטוחה שזה כלל לא היה פשוט... זיכרי שאנחנו כאן תמיד!!! כיתבי לנו קצת יותר, טוב?
גדול!!
 
שמחנו מאוד להכיר אותך...

אני חושבת שאת בחורה מדהימה, חזקה ומאוד בוגרת לגילך ונשמח אם תבקרי בפורום לעיתים יותר קרובות... אנחנו פה בשבילך
 

vered51

New member
אין על מה...

היה מאד נחמד לפגוש, לדבר ולראות אותך במפגש העונג היה כולו שלי כתבי לנו ותדעי שאנחנו תמיד כאן בשבילך יום טוב ורד
 

kid106

New member
תודה

היה מאוד נחמד לפגוש שוב את בנות הפורום המקסימות ולהכיר חדשות ברוכות הבאות ותודה לורד המקסימה על האירוח יום נעים!
 

אשבל1

New member
מקווה להכיר אתכן במפגש הבא

מאוד רציתי להגיע, אולי בפעם הבאה אם המפגש יתקיים יותר צפונה או בצפון המרכז. בכל אופן כל הערב אתמול חשבתי עליכן.
 
תודה לורד

תודה לורד ולכולכן על הפתיחות הכנות והקבלה. שמחתי ממש לפגוש אתכן, ומקווה שעוד נתראה בקרוב.
 

לונה..

New member
שמחה שנהניתן ../images/Emo13.gif

אוף, כמה הייתי רוצה להיות שם גם... כל כך מצטערת שלא יכולתי להגיע. בכל מקרה, גם אני רוצה להודות לורד על ההזמנה (ומצטערת שלא חזרתי אלייך במסר, זו תקופה מטורפת אצלי כרגע), מניחה שיתקיים מפגש נוסף ואליו אני אגיע גם אם אצטרך ללכת ברגל עד עפולה!
 
למעלה