רציתי לשתף אתכן..

שאלה טובה

בטח יהיה מי שיתן לך תשובה יותר מפורטת לשאלה האחרונה נראה לי שהפורום קיים ומי שנמצא בו נמצא בו כמו כל דבר אחר בגלל שהיה צורך. גם פורום בוני אתרים קם מתוך צורך, עכשיו נותר לבדוק מה הם הצרכים של אנשים שונים ואיזה פורום נותן מענה מתאים. אם תבררי את זה נראה לי שתמצאי את התשובות שלך. בכל מקרה נראה מדברייך שחשוב לך שיהיו עוד נשים מהתחום בפורומים בעיניני הייטק, גם זה צורך, שלך במקרה זה, את יודעת ממה הוא נובע? לעניין הסיפור עם אמא שלך, קרוב לוודאי שהוא קשור באופן כל שהוא (אחרת לא היית מביאה אותו כאן), בכל אופן אני מציע לך לעזוב את אמא שלך במנוחה בטח יש לה דאגות משלה, תסתכלי קדימה, עשית מעשה, קיבלת החלטה, מצויין - עכשיו לכי עם זה במלא הנחישות והתשוקה, תגיעי רחוק יותר ממה שאת חושבת. בהצלחה
 

candy77091

New member
אממ העבר >< מהעתיד..אין ספק.

לא הבאתי את הסיפור כדי לבכות על העבר.אני חושבת שהצלחתי בתחום מעל ומעבר, עובדה אני מאוד טובה היום במתמטיקה. שהיהיו נשים התחום, נותן לי תקווה טובה יותר להצליח אבל אני לא נזונה מאנשים אחרים.זה פשוט הפליא אותי בתוקף היותי בחורה סקרנית..
 
מים קרים לפרצוף

שניה, באמת רגע... אני היחיד שרואה ילדה בת 19 אבודה עם נטיות לא ראליות שמחוברת עדיין לחבל טבור של אמאלה ששמעה על המילה הייטק והחליטה שגם היא רוצה להיות מגניבה כזאת עם לפטופ שאפשר לשלוף ברכבת ולשלוח אי מיילים כמו במשימה בלתי אפשרית ? צאי מהסרט, הייטק זה לא קוד אייג'טימל, ולהחליט שאת הולכת לכיוון של"הייטק" זה כמעט כמו להגיד אני הולך לכיוון של ללמוד לימודים אקדמאיים. קודם כל תחליטי מה אתה רוצה, ומזה הדבר שאת רוצה. ואל תיקחי ברצינות כל ילד שמציג את עצמו כמכהן מנהל פיתוח שבסה"כ רוצה להשיג את המסנג'ר שלך ומדבר בחצאי משפטים שנראים כאילו מלוקטים מסרטים שונים: "לאנשים היום יש בעיה רצינית של אמונה, הכניסו להם לראש יותר מדי פרדיגמות שאיכשהו נועדו לשים את כל האנשים באותו LEVEL שכולם יהיו AVERAGE " מאיפה זה ? שילוב של המטריקס ומועדון קרב? איך שלא יהיה אין ספק שתימצתת את הקונספרציה שעומדת מאחורי עיסוק הנשים בתחום היייטק בעידן המודרני, ממש סוקרטס. ואין דבר יותר סקסי מבחורה שכותבת שורת קוד? מזל שאתה נטול פרדיגמות, אלא סתם הכניסו לך לראש שנשים ומחשבים לא הולכים יחד ולראות אישה מול מחשב זה אירוני\סקסי כמו שמוכרים מכוניות באולמי תצוגה אתה באותו level עם הזכר הavrage, אבוי ירדת אל העם ... טמבל...
 

candy77091

New member
סליחה?מי אתה שתשפוט אותי?

אתה יותר מדי פסימיסט, אם לא אכפת לך אני לא ילדה.אני כמעט בת 20.יש לי 12 שנות לימוד עם תעודת בגרות בממוצע מעל מאה ושנת לימודים אקדמאית חוץ מזה שאני דוברת 3 שפות. אדם שיותר מגיל 19 ומקלל משהו אחר שהצליח לדעתי הוא לא מעל הממוצע(average( כפי שהזכרת.
 

mayaki

New member
ילדים ילדים../images/Emo70.gif

לא לריב!!!! אין שום צורך לרדת לרמה אישית. כל אחד תורם לפורום מה שהוא יכול, שרלוונטי לעולם התוכן שלו. ואליך- CANDY: 1. כל הכבוד על כך שאת מצליחה "למרוד" בדפוסי המחשבה שהחדירו לך כשהיית ילדה (לכאן או לכאן...) 2. כל הכבוד שהחלטת מה את רוצה- לכי על זה!! תתחילי להכנס לעולם ההיטק, תלמדי אותו קצת, תביני מי נגד מי ותחליטי במה ספציפית את רוצה לעסוק. אני בטוחה שאנשי הפורום גם ישמחו לתרום מנסיונם- נשמח לשמוע מה את אוהבת לעשות (בהקשר של מחשבים כמובן...), מה הכישורים שלך, ומה מעניין אותך במיוחד. יישר כוח!!
 

candy77091

New member
למרוד?אני בעד!

אין התפתחות אישית בלי מרידה.אני לא רק רוצה הייטק אני גם יודעת קצת מזה..למדתי במגמת מחשבים בתיכון, זה היה עלוב אבל גרם לי להבין שאני אוהבת את זה..
 
למעלה