רציתי לשתף אתכן
בתחושות הקשות שמלוות אותי מאתמול בערב. הסיפור מתחיל בכך שלפני מספר ימים טל התחילה לסרב להירדם במיטתה. בד"כ אני נותנת לה נשיקה וחיבוק, אומרת לילה טוב וכ'ו והיא נרדמת לבד. לא היו לה מעולם בעיות שינה (לשמחתי). היו תקופות של אי שקט שהתרחשו לרוב סביב צמיחה של שיניים ונראה לי שגם הפעם זה אולי קשור. אבל אף פעם היא לא בכתה בצורה כזו וסירבה לשכב במיטה שלה. כשראיתי שהיא לא מוכנה להשאר במיטה הוצאתי אותה והרדמתי אותה בסלון/במיטה שלנו. היא נרדמה מהר ללא בעיה. הבעיה התחילה איתי. החלטתי שאני לא רוצה שהיא תתרגל להרדם בסלון ושעליי להתעקש איתה על כך. אז אתמול היא בכתה ופשוט נתתי לה לבכות המון זמן, כאילו לראות מי "תשבר" ראשונה. אני ממש מזדעזעת מעצמי עכשיו שהגעתי למקום כזה. והאבסורד הוא, שבמקום להרדים אותה לידי תוך מספר דקות ללא מאבקים, גררתי את המאבק עד כמעט 10 בלילה, כששתינו מותשות ובוכות. הבעיה שלי היא שאני נוטה להצמד לדפוסים קבועים מבלי להתגמש לפעמים וזה נורא ואיום, בעיקר כשמגדלים ילדים. הימים האחרונים המחישו לי עד כמה צריכים להיות קשובים לצרכים המשתנים של הקטנטנים האלה. בעצם כל כך אכזבתי את עצמי בכך שבחרתי לפעול אחרת ולגרום למתוקה שלי תסכול ועצב . כאילו אני מצפה שהכל יפעל כמו תוכנת מחשב ללא סטיות וללא ארועים מיוחדים. וכשקורה משהו חריג אני מיד חושבת על "מה יהיה", "אני לא רוצה להרגיל אותה עכשיו" וכ'ו וכ'ו. במקום לחיות את ההווה, להתמודד איתו ולראות את טל בכל הסיטואציה עם המצוקות שלה והפחדים שלה. אני עדיין בהלם מעצמי ומכך שההורות מוציאה ממני דברים איומים שנמצאים תמיד שם, מעצם היותם טבועים באישיות שלי. סתם, דברים שבאים מהלב...
בתחושות הקשות שמלוות אותי מאתמול בערב. הסיפור מתחיל בכך שלפני מספר ימים טל התחילה לסרב להירדם במיטתה. בד"כ אני נותנת לה נשיקה וחיבוק, אומרת לילה טוב וכ'ו והיא נרדמת לבד. לא היו לה מעולם בעיות שינה (לשמחתי). היו תקופות של אי שקט שהתרחשו לרוב סביב צמיחה של שיניים ונראה לי שגם הפעם זה אולי קשור. אבל אף פעם היא לא בכתה בצורה כזו וסירבה לשכב במיטה שלה. כשראיתי שהיא לא מוכנה להשאר במיטה הוצאתי אותה והרדמתי אותה בסלון/במיטה שלנו. היא נרדמה מהר ללא בעיה. הבעיה התחילה איתי. החלטתי שאני לא רוצה שהיא תתרגל להרדם בסלון ושעליי להתעקש איתה על כך. אז אתמול היא בכתה ופשוט נתתי לה לבכות המון זמן, כאילו לראות מי "תשבר" ראשונה. אני ממש מזדעזעת מעצמי עכשיו שהגעתי למקום כזה. והאבסורד הוא, שבמקום להרדים אותה לידי תוך מספר דקות ללא מאבקים, גררתי את המאבק עד כמעט 10 בלילה, כששתינו מותשות ובוכות. הבעיה שלי היא שאני נוטה להצמד לדפוסים קבועים מבלי להתגמש לפעמים וזה נורא ואיום, בעיקר כשמגדלים ילדים. הימים האחרונים המחישו לי עד כמה צריכים להיות קשובים לצרכים המשתנים של הקטנטנים האלה. בעצם כל כך אכזבתי את עצמי בכך שבחרתי לפעול אחרת ולגרום למתוקה שלי תסכול ועצב . כאילו אני מצפה שהכל יפעל כמו תוכנת מחשב ללא סטיות וללא ארועים מיוחדים. וכשקורה משהו חריג אני מיד חושבת על "מה יהיה", "אני לא רוצה להרגיל אותה עכשיו" וכ'ו וכ'ו. במקום לחיות את ההווה, להתמודד איתו ולראות את טל בכל הסיטואציה עם המצוקות שלה והפחדים שלה. אני עדיין בהלם מעצמי ומכך שההורות מוציאה ממני דברים איומים שנמצאים תמיד שם, מעצם היותם טבועים באישיות שלי. סתם, דברים שבאים מהלב...