רציתי לשתף אתכם
עכשיו חזרתי מיום הולדת של סבתא שלי אמא של אמא שלי הגענו כל המשפחה והיא היתה כל כך חסרה לי התגעגעתי לצחוקים שלה ולכיף שהיא היתה עושה באירועים משמחים היה לי נורא קשה לראות את אחותה עם כל הילדים והנכדים שלה ולדעת שלי כבר אין את זה ואמא שלי לא רואה איך הבנות שלי גודלות. אני לא יודעת מה לעשות אני לא נהנת כבר מדברים משפחתיים גדולים כי החוסר שלה רק מתעצם אני יודעת שאולי אני קצת אגואיסטית אבל אני לא יכולה לשלוט בזה זה פשוט הרגשה שתוקפת אותי כל פעם מחדש במיוחד בגלל שאין לי קשר טוב עם אחות של אמא שלי וזה קשה לי לראות אותם ולי אין את זה כבר אני כל כך שמחה שיש לי את הפורום הזה שפה אני יכולה לכתוב מה שאני מרגישה בלי לחשוש מהתגובות ושיבינו את המצוקה שלי ואת ההתנהגות בהתאם לזה תודה לכם שאתם כאן להקשיב לשמוע ולעזור ערב טוב דקלה.
עכשיו חזרתי מיום הולדת של סבתא שלי אמא של אמא שלי הגענו כל המשפחה והיא היתה כל כך חסרה לי התגעגעתי לצחוקים שלה ולכיף שהיא היתה עושה באירועים משמחים היה לי נורא קשה לראות את אחותה עם כל הילדים והנכדים שלה ולדעת שלי כבר אין את זה ואמא שלי לא רואה איך הבנות שלי גודלות. אני לא יודעת מה לעשות אני לא נהנת כבר מדברים משפחתיים גדולים כי החוסר שלה רק מתעצם אני יודעת שאולי אני קצת אגואיסטית אבל אני לא יכולה לשלוט בזה זה פשוט הרגשה שתוקפת אותי כל פעם מחדש במיוחד בגלל שאין לי קשר טוב עם אחות של אמא שלי וזה קשה לי לראות אותם ולי אין את זה כבר אני כל כך שמחה שיש לי את הפורום הזה שפה אני יכולה לכתוב מה שאני מרגישה בלי לחשוש מהתגובות ושיבינו את המצוקה שלי ואת ההתנהגות בהתאם לזה תודה לכם שאתם כאן להקשיב לשמוע ולעזור ערב טוב דקלה.