רציתי לשאות מה היא דעתכם על המקרה הזה

נועההה

New member
רציתי לשאות מה היא דעתכם על המקרה הזה

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=145&msgid=110585181
 

be_roo

New member
דעתי היא שאת מערבבת חובה עם אפשרות

חובה לתת זכות קדימה לרכב כשיוצאים מחניה. אפשר להאט ולאפשר לרכב היוצא להכנס. חובה לא לתקוף אזרחים גם אם הם נורא עצבנו אותך על הכביש. אפשר להכנס לעימות מילולי אם הנהג השני. לקבוע כי מגיע לנהגת יחס אלים כזה כי היא לא ביצעה את מה שאת חושבת שהיתה צריכה למרו תשלא היתה חייבת, ולהצדיק את הנהג השני כאשר הוא זה שעבר עבירה וקיפח זכות זה היפוך מוחלט של היוצרות.
 

נועההה

New member
אין שום הצדקה

להתנהגות הקיצונית שלו להפך אני חושבת שאם הייתה "מוותרת" לו היא הייתה יכולה להימנע מהעימות המיותר הזה. . אני העלתי פה את השירשור מאחר וזה פורום על תרבות נהיגה אז רציתי תגובות על הפאן התרבותי ולא על הפאן החוקי. שים לב שהנהג אותת לפני והיא בעצם התנצחה איתו על מי ייכנס קודם לכיכר וציפצפה לו ארוכות תוך כדי כך.
 

be_roo

New member
הדבר העיקרי ששמתי לב אליו הוא שאת

בוחרת למה להאמין מתוך הסיפור שלה וממציאה עובדות כדי שיתאימו לתפיסת הסיפור שבחרת. לפי סיפורה נהג שיצא מחניה בפתאומיות הבהיל אותה. היא צפרה וסטתה ונעמדה כדי לראות מה יעשה, וכדי לא להמשיך לעמוד במצב מסוכן בנתיב הנגדי היא בחרה לנצל את עמידתו ולהמשיך לנסוע כדי לחזור לנתיבה. את משום מה החלטת בתגובותיך שהיא בטח האיצה כשהיא ראתה אותו יוצא, והיא גם התנצחה איתו על מקום ועוד כל מיני עובדות שהוספת, כמו סיפור על נהגת שחכתה אותך (מה הקשר?). יש לך גם יכולת טלפתית לדעת באיזו מהירות היא נהגה כדי לקבוע שזו היתה גבוהה מידי כאשר אין לך בעצם מושג מה ארע, מה היה מרחקה מהרכב כשהוא התפרץ לכביש ובאיזו מהירות ומה היו יכולות התמרון שלה במקום. ציירת לעצמך איזה סצנריו בראש ובתפקיד המצליפה את מתעקשת להתאים את המקרה לרצון שלך להטיף כדי שתוכלי להגיד "אם היית נוהגת כמוני זה לא היה קורה".
 

נועההה

New member
לא הגיוני בכלל

שנהג התפרץ לה לכביש(התפרץ=נותן גז ולא נעמד באמצע הכביש) היא סוטה לנתיב הנגדי ונעמדת פשוט לא הגיוני! ההאצה הייתה אחרי שנכנס לנתיב שלה עם צפצוף ארוך זה כתוב בבירור היא נכנסה לכיכר לפניו והייתה שם התנצחות אחרת איך אפשר להסביר את ההתפרצות שלו? מה רק בגלל שהיא צפצפה לו? ובקשר לדוגמא שנתתי זה היה על החלק של ההתעלמות ולא קשור לנתונים של המקרה עצמו.
 

נועההה

New member
דבר נוסף

אני בכלל לא הצדקתי את ההתנהגות שלו אני טענתי, שעם קצת אדיבות היא יכלה להמנע מכל הסיטואציה הלא נעימה הזאת..
 

be_roo

New member
לא, את טענת ש"מגיע לה"

ולא, לא מגיע לה כלום, שכן לא היא עברה על החוק ולא היא קיפחה זכות של אחר ולא היא בחרה לצאת מרכבה ולאיים פיזית ומילולית על אחר.
 

be_roo

New member
שוב, את בוחרת להתעלם מתיאורים שניתנו לך

ולהמציא במקומם סיפור אחר. את רשאית כמובן לא להאמין לה אבל זה מעביר את הדיון לתחום הפנטזיה.
 

נועההה

New member
הבנת הנקרא זה לא מסובך

אני לא אחזור שוב ושב על אותם הדברים ,תקראי שוב את מה שכתבתי
 

נועההה

New member
התכוונתי שמגיע לה להיבהל ולא לעבור תקיפה

זה כתוב בבירור בכמה ניסוחים...
 

be_roo

New member
ולמה מגיע לה להבהל?

היא עשתה משהו רע? עברה על החוק? קיפחה זכות של מישהו? גרמה לנהג אחר לסטות לנתיב הנגדי ולסכן מישהו?
 
למעלה