אני לא בארץ כרגע, אבל אם את מדברת על הקליפ עם ה"רוקנרול" שבו יש לה איפור עיניים בגוון חום> זה איפור מדהים שמשך את עיניי גם כן וזה נורא פשוט לעשייה... את צריכה לאפר את עצם הגבה (החלק שמתחת לגבה) בצללית לבנה, אח"כ לשים על העפעף צללית חומה ותדאגי לטשטש את המעברים בין הלבן והחום. אח"כ להניח נצנצים בגוון חום כהה על העפעף אך רק בחלק הצר שהכי קרוב לריסים את יכולה להעזר באיליינר חום, מה שיתן את הכיוון ומה שיסייע בהדבקת הנצנצים! לא לשכוח הרבה שחור בעיניים והמון מסקרה! בהצלחה, אני כבר עשיתי זאת ויצא מהמם!