רציתי לשאול....

kiticat

New member
רציתי לשאול....

יותר נכון להעיר. לגבי האיפור של בריטני ספירס בקליפ החדש. לא, אני ממש לא מעריצה שלה, אבל האיפור שלה תפס את עיניי..... איך? מתי? ועם מה?
 

BlueyedQT

New member
i love rock&roll?

אמממ היתה לה צללית ירוק כהה נוצץ כזה. והרבה עיפרון שחור,זה מה שאני זוכרת...
 

kiticat

New member
משהו כזה...

אני אישית חשבתי שהאיפור יצא לה מהמם. בלי קשר לעל מי הוא נמצא...
 
ובכן........

אני לא בארץ כרגע, אבל אם את מדברת על הקליפ עם ה"רוקנרול" שבו יש לה איפור עיניים בגוון חום> זה איפור מדהים שמשך את עיניי גם כן וזה נורא פשוט לעשייה... את צריכה לאפר את עצם הגבה (החלק שמתחת לגבה) בצללית לבנה, אח"כ לשים על העפעף צללית חומה ותדאגי לטשטש את המעברים בין הלבן והחום. אח"כ להניח נצנצים בגוון חום כהה על העפעף אך רק בחלק הצר שהכי קרוב לריסים את יכולה להעזר באיליינר חום, מה שיתן את הכיוון ומה שיסייע בהדבקת הנצנצים! לא לשכוח הרבה שחור בעיניים והמון מסקרה! בהצלחה, אני כבר עשיתי זאת ויצא מהמם!
 
למעלה