רציתי לספר לכם...

Superchen

New member
רציתי לספר לכם...

אני בת 17 וחצי, לומדת במגמת תקשורת שמתמחה ברדיו. אתמול העלנו תוכנית בת שעה בנושא "אופנה". אחד הראיונות שהיו מיועדים להיערך היה עם אשת יחסי הציבור של חברת "FOX". כיוון הראיון- הפרסומת הבוטה ושופעת הסקס (בלשון המעטה) של עונת החורף של פוקס, כמוכרת אופנה (או בקיצור- סקס מוכר!?). העלנו את המרואיינת שלנו (להלן ב'
) לשידור והתחלנו בראיון. המראיינת שאלה את השאלה הראשונה, כמובן בנושא הראיון, וקיבלה את התשובה "תראי... אני לא עשיתי את הפרסומת, אני לא יודעת.. בקשר לזה כדאי לך לדבר עם אפרת ממחלקת פירסום". המראיינת שוב שואלת, אולי בכל זאת, המרואיינת תועיל בטובה בתור אשת יחסי ציבור לענות על הפרסומת. שוב זוכה לאותה תשובה, "זו לא אני אחראית, אני לא יודעת". (בשלב זה העפנו אותה מהקו) ואני שואלת, האם זה הגיוני שאשת יחסי הציבור של חברת מותגים מובילה לא תהיה מסוגלת לדבר על הפרסומת שהחברה שלה יצרה? ועוד בטענה שהיא לא יודעת?! הרי אם היא לא יודעת, אז מי כן יודע? החברה מנותקת מהפרסומת שעשו עבורה? אשת יחסי ציבור מנותקת?! נשים... לכו תבינו...
 

ilanfedtac1

New member
היי. לך...

הסיבה לכך שאשת יחסי הציבור של פוקס לא ידעה לענות לך יכולה לנבוע ממספר והעיקרית שבהם היא כי יכול להיות מאוד שהיא לא יודעת. משרדי הפרסום של מותגים רבים (ולדעתי בניהם גם פוקס) אינם אותם משרדים ולא תמיד ישנה בין המשרדים שוטפות מלאה להחלטות. מותגים גדולים יכולים להרשות לעצמם משרד פרסום, משרד יח"צ, משרד קד"ם, משרד פרסום למגזר מסוים, משרד פרסום לאינטרנט או למדיום ספציפי אחר ועוד. לכן תפקידה של אשת היח"צ הוא לנוסעים ספציפיים והיא לא תמיד יודעת לענות על הכל. לדעתי זאת בושה אך אין הדבר יוצא דופן. בהצלחה בהמשך
 

Superchen

New member
היי. גם. לך... ../images/Emo13.gif

אני אישית הייתי בשוק... הדבר הראשון שעלה על דעתי הוא שהיא פשוט מאוד מנסה להתחמק מתשובה, כי בכל זאת, הפרסומת באמת לא היתה קשורה למוצר, והשתמשה במסרים בוטים רק כדי למכור (שזה חשוב, אבל יש דרכים ויש דרכים). וגם אם היא לא ניסתה להתחמק והיא באמת לא יודעת, אני לא מצליחה להבין את זה... איך אין קשר בין משרד יח"צ למשרד פירסום? זו פשוט בושה לרשת בסדר גודל של פוקס... המשרד פירסום יכול לעשות מה שהוא רוצה והמשרד יח"צ לא יודע מה הוא עושה? לא יודע מה הפרסומת? לא יודע מה הפרסומת מוכרת? איך זה ייתכן בכלל? (סליחה על העצבים... אבל... אוף...)
 

ilanfedtac1

New member
תראה...

המצב פשוט... יש משרד פרסום עם קריאטיב שקובע אסטרטגיה מסויימת וגם אם משרד יח"צ לא מרוצה ממנה אז אין לו תמיד מילה... אין מה לעשות לא תמיד אך מדי פעם ישנם משחקי קוחות שכאלה...
 

Superchen

New member
אני בת...

גם אם אין למשרד יח"צ מילה בנושא, אתה לא חושב שהם צריכים לדעת על מה הפרסומת? זה קצת מבייש שהיא אומרת לי "לא יודעת, זה לא התחום שלי". אז מה אם זה לא התחום שלה? היא לא אמורה לדעת בתור אשת יח"צ?
 

johny_abola

New member
שהסיפור הזה לא יהרוס לך את החיים...

לקחת את זה מה-זה קשה...
 

johny_abola

New member
בכל מקרה,

דווקא בגלל העובדה שפוקס היא רשת גדולה ומצליחה, היא יכולה להרשות לעצמה לשכור גם חברת יח"צ וגם משרד פרסום, ולכן לא מדויק ש"זו בושה לרשת בסדר גודל של פוקס". מישהו כבר כתב לך את זה, וכנראה שהוא צודק, חברת היח"צ ומשרד הפרסום הם לא אותה פונקציה, ויכול בהחלט להיות חוסר תיאום.
 

Superchen

New member
לא לקחתי קשה...

לא ידעתי שייתכן כזה ניתוק בין המשרד יח"צ למשרד פירסום... בגלל זה, זה נראה לי מגוחך. אבל אם אתם אומרים שזה הגיוני, כנראה שאתם צודקים. אתם מבינים בזה יותר ממני, קטונתי...
 
Superchen

אני מלמד רדיו במגמת תקשורת (אולי אותך?) בקיצור לפני משהו כמו חצי שנה תלמידה שלי ראיינה באותו נושא את המנכל של זרמון גולדמן(משרד הפרסום של פוקס) ובואי נגיד שגם הוא לא הביא כבוד רב לעצמו הוא בעיקר התחמק ואמר שמי שלא אוהב את הפרסומות שלו הוא אידיוט ומטומטם (במילים אלו ממש) ככה זה כשאתה תקוע בנישה מאוד מסויימת, שהיה לך בהצלחה ברדיו ובכלל.
 

amiro007

New member
אז שניה זרמון תקוע??

דווקא בזמן האחרון הוא די מתון לא?? הרי יש לו את הקמפיין השנתי של פוקס בלה בלה וסוף עונה הוא מתמתן אבל בשאר הוא נרגע קצת לא?
 
למעלה