דניתוש של הצאט
New member
רציתי לדעת...
....האם גאיה זה באמת בן?!?! ואם כן למה היא מגלמת בת??? לא היה פשוט יותר להביא ילדה לסידרה???
....האם גאיה זה באמת בן?!?! ואם כן למה היא מגלמת בת??? לא היה פשוט יותר להביא ילדה לסידרה???