Microsoft Sam
New member
רציתי לדעת
אם יש עוד אנשים שחושבים כמוני. נכון יש את השיר של משחק החיים? אז הוא מתחיל ככה, נכון? "מול השמש, הזוהרת, שעולה מן ההרים תחת ענני עופרת ברגעים של יאוש עצובים החיים. משחק החיים הוא קשה הוא פרוע ואין בו חוקים ואין בו תשובה..." וכו'. עכשיו השאלה היא מה מול השמש?
אם יש עוד אנשים שחושבים כמוני. נכון יש את השיר של משחק החיים? אז הוא מתחיל ככה, נכון? "מול השמש, הזוהרת, שעולה מן ההרים תחת ענני עופרת ברגעים של יאוש עצובים החיים. משחק החיים הוא קשה הוא פרוע ואין בו חוקים ואין בו תשובה..." וכו'. עכשיו השאלה היא מה מול השמש?