רציתי לדעת

Microsoft Sam

New member
רציתי לדעת

אם יש עוד אנשים שחושבים כמוני. נכון יש את השיר של משחק החיים? אז הוא מתחיל ככה, נכון? "מול השמש, הזוהרת, שעולה מן ההרים תחת ענני עופרת ברגעים של יאוש עצובים החיים. משחק החיים הוא קשה הוא פרוע ואין בו חוקים ואין בו תשובה..." וכו'. עכשיו השאלה היא מה מול השמש?
 
למעלה