רציתי לדעת

  • פותח הנושא K40
  • פורסם בתאריך

K40

New member
רציתי לדעת

איך עושים שתמונה אייקון או סתם ציור קטן תעקוב אחרי החץ של העכבר אבל! ברגע שהיא תגע בו יופיע טקסט..
 

K40

New member
מישהו יודע??

אני ינסה להסביר קצת יותר בפירוט אני רוצה לעשות שצורה כלשהי תנסה לתפוס את סמן העכבר וברגע שהיא נוגעת בו יהיה רשום טקסט מסויים בצד.
 

כרמל 1

New member
אם אתה רוצה

שהיא תעקוב אחרי העכבר אז אתה הופך את התמונה למוביקליפ ושם וקורא לו A. עכשיו תשים את הפקודה DRAGOUT על הפריים ותלחץ על - Lock Mouse To Center וב-Target תכתוב A בקשר לשאר, אני לא יודע
 

BlackLabeL

New member
../images/Emo92.gif

i hope that this is what you wanted.. if you don´t understand something, just ask
 
למעלה