רציתי לדעת......> מה שרואים פה במדיה >>>> זה באמת מה שהולך שם? זה כאילו חי? ואם כן אז מאיפה? מהמעבורת שאילן רמון עליה? או שזה לויין שתמיד משדר את זה? סליחה על הברורות...