רציתי לדעת......>

K © B I

New member
רציתי לדעת......>

מה שרואים פה במדיה >>>> זה באמת מה שהולך שם? זה כאילו חי? ואם כן אז מאיפה? מהמעבורת שאילן רמון עליה? או שזה לויין שתמיד משדר את זה? סליחה על הברורות...
 

yoNNiNordia

New member
גם אני מעוניין לדעת..

אני בכלל לא רואה כלום.. אני רק שומע..
 

akira

New member
בעת משימה בחלל

מדובר כמעט תמיד בשידור חי. מה שרואים בעצם הוא שידור של NASATV
 
למעלה