רצח בחלום....

ChilD SouL

New member
רצח בחלום....../images/Emo150.gif

חלמתי הלילה שאני רואה גבר שרוצח בחור אחר. כולם מסביבי התעלמו מהדבר ורק אני הסתכלתי על אותו גבר וזכרתי את איך הוא ניראה ואת מי הוא רצח. אותו גבר אח"כ עבר על פניי מס' פעמים והסתכל עליי במבט רצחני כאילו הוא ידע שאני ראיתי שהוא הרג את הבחור. אותו גבר רדף אחריי אח"כ ורצה להרוג אותי כי אני ידעתי שהוא הרג את אותו בחור. מה פירוש החלום
 
שלום נשמה יקרה../images/Emo165.gif

הרבה אנשים פוחדים להתמודד עם פחדיהם אך לא מבינים שכל פחד גורם לעיכוב. את הסתכלת עף הפחד ועל המוות בעיניים- שהם ראי לנשמתך. האיש הזה וגם האיש שהוא רצח הם חלק ממך. פעם הבאה שאת רואה את אותו " רוצח " אל תברחי ממנו. תביטי אליו ותשאלי אותו: " מה אתה רוצה? " קל לומר אך קשה לבצע.. אני יודע. אבל אם אני מסוגל גם את מסוגלת.. תאירי על הפחד בפנס, תקשיבי לו, תלמדי אותו, תצרי ממנו כלי ותמשיכי הלאה...
 

ChilD SouL

New member
אני לא ברחתי ממנו...

אז בעצם החלום אומר שיש לי פחד שאני אמורה להתמודד איתו במקום להתעלם או לברוח ממנו
על התגובה
 
לכולנו יש...

לזקוף אליו מבט, להתמודד איתו ולשלוח אליו אור. "האור הקטן ביותר מאיר את האפלה הגדולה ביותר..." אפשר גם לברוח... הכל בסדר... רק תדעי שכאשר הפחד אינו מוחשי את בורחת מעצמך, ואם תתמודדי איתו- הרי שדלתות חדשות יפתחו בפניך.
 
למעלה