רצועה ל CVT של בורגמן 650

menyroth1

New member
רצועה ל CVT של בורגמן 650

האופנוע שנת 2003 פורק לחלוטין . הממצא = נקרעה הרצועה (85,000 ק"מ old ) .
המחיר המבוקש בעופר אבניר = 3300 שקלים טבין וטקילין (רק הרצועה בלבד ) .
לא מצאתי ב ebay בכלל אז גיגלתי "burgman 650 cvt belt " וקיבלתי הרבה מאוד תוצאות . אבל רובם ככולם שאלות בפורומים השונים על אורך חיי הרצועה . וכיוון שאני יודע מניסיון את אורך החיים שלה . לא התעכבתי לבדוק מה מספרים החבר'ה .
מצאתי אתר אחד בארה"ב שיש לו רצועה של 2009 ב 334$ שהם 1200-1250 שקלים בלבד . נגיד שמשלוחה יעלה 50$ נוספים . מסקנה חצי מחיר מאחינו הצדיקים בארה"ק . שהשם יברך את פרנסתם אבל לא דרכי .
ידוע לי בוודאות שהCVT של 2009 שונה לחלוטין מה CVT שלי ולכן אני לא יכול להזמין .
אני מבקש מבעלי הניסיון כמו שלי ויותר , אשר התנסו בעבר בהזמנת רצועת CVT דומה באינטרנט . להפניה לאתר בו ניתן למצוא רצועת CVT לבורגמן 650 שנת 2003 במחיר סביר אשר עושים משלוחה לארה"ק .
צדיקים שאוהבים לעזור לזולת יבורכו בידי שמים על הפניה קטנטנה .
 

בועז בר

New member
איך אתה יודע שאין נזק מעבר לרצועה,

או בלאי מצטבר שבעתיד הקרוב יחייב שוב פירוק טוטאלי ויקר?

מה שונה ב-CVT של דגמי 09' מה-K3/4?
הרצועה למיטב ידיעתי זהה, ויש רק הבדלים מכניים קטנים בין הדגמים.
 

menyroth1

New member
פרק אותה מכונאי שמבין מה נפגע ומה לא

אני לא מבין בהבדלים בין ה 2003 לבין ה 2009 . פשוט היה בחור נחמד שיש לו דגם 2009 וחשבנו לקנות ממנו את כל ה CVT וביררנו ונאמר לנו שזה לא אותו CVT ושהוא לא מתאים לאופנוע שלי .
העלית אבל נקודה מצוינת שחשובה לי . הבחנתי ב K3/4 ו K5 באתרים באינטרנט וראיתי שיש הבדלים במחירים בין רצועה של K3/4 לבין ה K5 (של כ 50 דולאר ) . איך אני יודע איזה אופנוע יש לי K3/4 או K5 ? האם תוכל לבדוק לי האם הרצועה בכולם זהה ?
 

בועז בר

New member
ב-2005 היו שינויים קטנים במנוע ובגיר ה-CVT

אבל אין לי מידע לגבי שינוי רצועה, כן או לא.

ה-/K מסמל את שנת הדגם, אז שלך מן הסתם K/3.

מה שאני כן יודע זה שהגיר הזה מורכב מאוד, ויש בו הרבה חלקים שצוברים בלאי, לא רק הרצועה,
ויותר משתלם ובטוח להחליף את כל היחידה לחדשה, למרות המחיר הגבוה.
 

iec

New member
יש לך טעות בסיסית וחמורה בכל ההבנה שלך :

זה קטנוע ולא אופנוע.
 

RIDE TO LIVE

New member
85,000 ק"מ מכובד מאוד שלי הלך ב90,000


אתה זוכר שכתבתי לך לפני כמה חודשים להתחיל לחפש אחד מפרוק ?

לא נורא, ההמלצה שלי תחפש CVT קומפלט משומש עם ק"מ נמוך, מה זה נמוך ? עד 40,000.

משומש מפרוק יכול לעלות יותר זול מהחלפת רצועה חדשה.

לא ידוע לי על הבדלים ב CVT בשנתונים השונים.

מבטיח לבדוק לך, אם אשמע אדבר איתך.

נ.ב חשוב מאוד להחליף את הבורג הבורר המפורסם ( כמה עשרות ש"ח) בכל CVT משומש שאתה מרכיב, גם אם הוא עשה רק 10,000 ק"מ.

בהצלחה.
 

menyroth1

New member
החלפתי בורג מאז שקניתי כל 12K ק"מ

CVT מפירוק עולה 4000 שקל ואתה לא יודע מה יש בפנים . האם הרצועה תקינה או לא . כמה ק"מ היא עשתה . הבעיה שגם אני קונה אותה מיהודי . ובד"כ כשיהודי רואה 4000 שקלים בתמורה למשהו שהוא לא יכול ממילא להשתמש בו , אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא בטוח שהתשובה שאקבל על כמה עשה ה CVT תיהיה אמינה . ולהשקיע 4000 שקל בהימור לא בטוח זה לא אני . אני מעדיף לבד (גיסי מכונאי מצויין ונותן שירותי HELP DESK וגם שירותי זרוע נטויה ) . אני מעדיף לקנות רצועה לבדי (ועדיף באינטרנט בחצי מחיר ) ולסיים את זה על בטוח .
 

RIDE TO LIVE

New member
מני, א.vstrom1000 צודק. ב. במידה ומצאת CVT עם

מספר ק"מ נמוך אין סיבה לדאגה.

אני לא הייתי משפץ CVT עם 85,000 ק"מ גם אם הכל חוץ מהרצועה נראה כרגע בסדר.
 

menyroth1

New member
אתה היית מאמין למי שאומר בע״פ הגיר עשה x ?

הרי מדובר בהרבה כסף . בוא נגיד שהוא אומר עשה 20,000 . איך אני בודק את זה ?
 

RIDE TO LIVE

New member
תשמע . . .

אין שום בעיה לעשות זכרון כתובים ולקבל אחריות מהמוכר.

אגב, זה הרבה יותר בטוח מהחלפת רצועה בלבד ב85,000 ק"מ.

לדעתי לפחות.
 

menyroth1

New member
אפילו עופר אבניר לא נותן אחריות

גם אם תעשה שיפוץ שלם אצלם אין אחריות על התוצאה . אז אדם פרטי יתן אחריות ?
יש איזה בחור נחמד בקרית גת שיש לו cvt משומש . הוא לא יודע כמה הוא עשה . הוא יודע רק להגיד שזה תקין . ואחריות הוא ענה לי ״ למה לדבר בגסויות ״
 

vstrom1000

New member
מני זה קצת יותר מסובך והפער מצטמק

מספר קטלוגי של הרצועה 27601-10G00
V-BELT, DRIVE והמחיר $306
אם אתה שולח לארץ דמי משלוח יתווספו.
בארץ תאלץ להביא אישור משרד התחבורה שזה חלק מקורי מתאים וכו'. זה יהיה קל כי תדפיס את העמוד הרלוונטי מספר החלפים.
אבל יהיו לך רשימת תשלומים כגון תשלום למכס על "אירוח החלק עד לשחרורו", מס קנייה ומע"מ ואולי עוד משהו.
סכ"ה התעסקות מסויימת שתיקח נניח 2-3 ימים אם אתה אדפטטיבי במידה סבירה או עד 5 ימים אם אתה לא מפוקס.
תאלץ להגיע לנתב"ג כי המכס שם.
משרד התחבורה זה ליד גשר מעריב בת"א אבל מולם תעבוד באינטרנט. אין צורך להגיע.
המכסים והמיסים יעלו את המחיר לכיוון ה2000 וכך עדיין יצא חיסכון בהשוואה ל3000 + מע"מ
החיסרון: אתה צריך להבין טוב מה אתה עושה בתחום הטכני.
אתה צריך להיות בטוח שאין עוד חלקים בלויים
אחריות לחלק די מסובך לממש.
 

gray

New member
בהרכבה עצמית מי יתן לו אחריות בארץ

גם אם מובך היבואן ירכיב לו אחרי 1000 ק"מ יאשימו אותו בשימוש לא סביר והלכה האחריות.
 

vstrom1000

New member
לא

אחריות מהחנות בארה"ב תהיה לו לזמן מסויים אבל כדי לממש יצטרך להעביר להם את הרצועה וכו'. הם כמובן יודעים לבדוק שלא היה כשל בהרכבה...
 

menyroth1

New member
את העבודה עושה גיסי הוא מכונאי עם הרבה ניסיון

הוא בדק את החלקים ואומר שהם נראים בסדר גמור , לא שחוקים . לא רוטטים , לא מתנדנדים ולדעתו יש צורך רק ברצועה .
החלפת CVT כולו בעופר אבניר עולה 12,000 שקלים טבין וטקילין . חבר מסר לי שכשהוא בדק לפני כמה שנים אצלם נאמר לו שאין אחריות למרות שהם עושים את העבודה כולה . כיוון שהאופנוע 2003 הרי שה CVT חדש עולה יותר מהאופנוע .
יש סיכוי שמכיוון שלא מדובר בחלק ממתכת הוא לא ייעצר במכס כמובן , זה כבר קרה לי בכמה חלקים שהבאתי ולא נדרשתי למכס . אני מוכן להימור על המכס גם אם המחיר יגיע לאיזור ה 2000-2200 שקלים .
כיוון שכך אם לא עולה לי כסף הרכבת ה CVT מחדש שווה לי כן להמר על 300$ -400$ - 500$ ולבדוק . וגם אם זה יחזיק עוד 30-40K זה ייקח לפחות שנתיים שהאופנוע אצלי נוספות .
תודה על הקטלוגי זה עזר לי מאוד מאוד מאוד מאוד כיוון שראיתי באינטרנט שיש רצועה של K3/K4 ויש רצועה של K5 ולא ידעתי איזה מהם יש לי . אבל כיוון שאני מבין שאתה יודע איזה דגם נמכר בארץ ב 2003 ויש לך ישר את הקטלוגי ייתכן וזה יקצר את הדרך לקניה
 

בועז בר

New member
יש די הרבה מתכת ברצועה של הבורגמן, איזה 300

קליפסים (אולי יותר, לא זוכר בדיוק) שמחברים שתי רצועות קבלאר לאחת.
תוודא טוב שזו שנקרעה לא השאירה שרידים קטלניים בנבכי הגיר...
 

vstrom1000

New member
הקטלוגי של סוזוקי

מאד נוח לשימוש.
להבדיל בהונדה למשל בכל שנת דגם משנים את המספרים הקטלוגים וגם אם החלק זהה הוא מקבל מספר שונה. וככה קשה לדעת אם הוא זהה או שונה. לטעמי זה מאד מעצבן.
בסוזוקי יישאר אותו מספר גם 20 שנה אם החלק לא משתנה 20 שנה.

למנירוט. אין סיכוי שהעלות של חגורה + עבודה זה 12K באבניר. תברר שוב. לדעתי, שם יעלה לך כ4K. סכ"ה אני תמיד הבאתי חלפים וטיפלתי לבד אבל בשנתיים הראשונות טיפלתי אצלם וגם אח"כ היו מקרים...
 
למעלה