רפואה מתקדמת לכלבים וחתולים: למה הכל יקר?

תוכן-מקודם

Member
מנהל
close-up-hand-holding-dog-paw.jpg
קרדיט לתמונה FREEPIK
אנשים רבים מעוניינים לאמץ כלב או חתול על מנת ליהנות מכל היתרונות הנפלאים הטמונים בדבר שכן, בהינתן סביבה ביתית שכוללת חיה מקסימה ונאמנה אין ספק כי איכות החיים תשתדרג ושגרת היום-יום תהפוך לשמחה יותר. אולם, קיימים גם אנשים שמודעים לאפקטים החיוביים בגידול בעל-חיים, אך בכל זאת נמנעים מכך, בין היתר מאחר ורפואה מתקדמת לכלבים וחתולים בישראל היא יקרה עד מאוד. אז מדוע כל שירותי רפואת בעלי החיים בישראל הם כאלו יקרים ומדוע מומלץ לבחור דווקא לעשות ביטוח חיות? בכתבה זו החלטנו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת.

מדוע רפואת בעלי חיים יקרה בישראל?​

  • עלויות תפעול - עלויות התפעול של קליניקה וטרינרית שמטפלת בבעלי חיים הן יקרות מאין כל שיעור שכן, הוטרינר אמור לשלם על המון הוצאות, החל מהמכשור המתקדם שבו הוא משתמש על מנת לבצע את הניתוחים ועד לתרופות וחומרי הזריקות השונים. על כן, חשוב לציין כי אחת הסיבות המרכזיות לכך ששירותי רפואת בעלי חיים הם כל-כך יקרים בישראל, עד למצב שיותר משתלם לעשות ביטוח חיות - היא בעיקר מאחר ועלויות התפעול של המרפאות מרקיעות שחקים.
  • הכשרה וטרינרית - על מנת להיות וטרינר בישראל ובשאר המדינות המערביות, יש צורך בלימודים מלאים וכן גם בהכשרה מקיפה ואפילו עריכת התמחות, כך שמדובר על תואר יקר למדי, כך שבהתאם - העלויות של שירותי רפואת בעלי חיים בישראל יקרות גם הן.

האם ביטוח חיות הוא הפתרון?​

בעת בה אנו מדברים על האפשרות של ביטוח חיות וכל הסובב סביב נושא זה, חשוב מאוד לציין כי קיימות מספר סיבות שהופכות אפשרות זו לכדאית:
  • חיסכון בעלויות - בטווח הארוך, אלו שיש להם ביטוח חיות יוכלו לחסוך הוצאות רבות בכל הנוגע לטיפולים רפואיים של בעלי החיים שלהם שכן, מחלות ופציעות שונות יכולות להופיע לאורך הדרך ולהפתיע את הבעלים של החיה מבלי שהם מוכנים, כך שבהינתן ביטוח חיות לא תצטרכו לשלם על טיפולים אלו במלואם, אלא המחיר יסובסד, כך שבטווח הארוך מדובר בעצם על חיסכון ממשי בעלויות.
  • תוצאות טובות יותר - אלו שרכשו ביטוח חיות יוכלו להרשות לעצמם להעניק לחיית המחמד שלהם את הטיפולים הדרושים הטובים ביותר שניתן למצוא וזאת ללא כל התפשרות על איכות הטיפול שכן, בהינתן ביטוח לא תצטרכו לשלם מחירים אסטרונומיים עבור כל טיפול או הליך רפואי שמפתיע אתכם ובהתאם לכך, תוכלו לוודא כי בעל החיים שלכם מקבל את הטיפול שמגיע לו ולא את הטיפול שאתם יכולים להרשות לעצמכם באותו הרגע.

לסיכום​

על אף שמרבית האנשים לא חושבים על אפשרות זו, רכישת ביטוח חיות היא בחירה נהדרת שביכולתה להבטיח את כך שלא תצטרכו לשלם הוצאות גבוהות ומיותרות עבור כל צורך רפואי של בעל החיים שלכם. על כן, במידה ולא עשיתם זאת קודם לכן - מומלץ מאוד לרכוש ביטוח חיות בהקדם האפשרי.
 
למעלה