רע לי החדשה.....

  • פותח הנושא tip
  • פורסם בתאריך

tip

New member
רע לי החדשה.....

היי.. קיבלתי את ההודעה..... א. מלכה .....פשוט מלכה....... תמשיכי ככה - את מקסימה. ב.אל תתבישי...תנצלי אותי כמה שאת צריכה. ג.מצטער , אין לי ICQ. (למרות שהיה יכול להיות אחלה). ד.נשתמע...... ה.קבלי את הצעת ``סהר`` ותחליפי את שמך.....הייתי בוחר בשם שהיה מזכיר לי דברים נעמים , מצחיקים , טובים. ו.אני חייב לך תשובה - השם TIP בנאפלית פירושו ``פייה`` (את יודעת - זאת שמעופפת יש לה כנפיים וזוהרת). - BE IN TOUCH
 

רע לי!!!

New member
tip

אתה מדהים אותי מרגע לרגע.... אז קודם כל אני חייבת לשאו למה מלכה?? מה גרם לך להגיד את זה??? דבר שני אני לא אתבייש לנצל אותך!!!!!!!! :))) ולכן בגלל שאין לך אי סי אז אם יש לך פתרון אחר אני אשמח לשממוע עליו כדי שנוכל גם לדבר בזמנים ששנינו כאן ולא בהשארת הודעות אלא בדו שיח שכזה.... עוד דבר.. ניסיתי להחליף את הניק שלי אבל אני לא זוכרת את הסיסמא שלי... מה לעשות- סתומה... עם הזמן אני שוכחת דברים.. :))) זה הגיל... אתה יודע... ועוד משהו.. אם ``טיפ`` אומר פייה אז למה בחרת בזה?? ואיך אתה יודע בנאפלית?????? :)))))))) וכן.. משהו אחרון... נהיה בקשר!! תהיה בטוח בזה!!!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לגבי החלפת השם

``רע לי``, אם את לא מצליחה להחליף את השם כי את לא זוכרת את הסיסמה (אגב, אפשר לבקש מתפוז שיזכירו לך אותה), את יכוןלה תמיד להשתמש באופציה האחרת -- להיכנס כמשתמש חדש (אחר), ואז את בוחרת ניק חדש עם סיסמה חדשה...
 

רע לי!!!

New member
סהר

אני פשוט לא כ``כ רוצה להחליף שם כי אני יודעת שכרגע אני בסדר אהל מחר או עוד שעה אני יכולה לחזור למצב קריטי... אז אני מעדיפה לא להחליף כל יומיים את הניק שלי...
 
למעלה