רע לי החדשה.....
היי.. קיבלתי את ההודעה..... א. מלכה .....פשוט מלכה....... תמשיכי ככה - את מקסימה. ב.אל תתבישי...תנצלי אותי כמה שאת צריכה. ג.מצטער , אין לי ICQ. (למרות שהיה יכול להיות אחלה). ד.נשתמע...... ה.קבלי את הצעת ``סהר`` ותחליפי את שמך.....הייתי בוחר בשם שהיה מזכיר לי דברים נעמים , מצחיקים , טובים. ו.אני חייב לך תשובה - השם TIP בנאפלית פירושו ``פייה`` (את יודעת - זאת שמעופפת יש לה כנפיים וזוהרת). - BE IN TOUCH
היי.. קיבלתי את ההודעה..... א. מלכה .....פשוט מלכה....... תמשיכי ככה - את מקסימה. ב.אל תתבישי...תנצלי אותי כמה שאת צריכה. ג.מצטער , אין לי ICQ. (למרות שהיה יכול להיות אחלה). ד.נשתמע...... ה.קבלי את הצעת ``סהר`` ותחליפי את שמך.....הייתי בוחר בשם שהיה מזכיר לי דברים נעמים , מצחיקים , טובים. ו.אני חייב לך תשובה - השם TIP בנאפלית פירושו ``פייה`` (את יודעת - זאת שמעופפת יש לה כנפיים וזוהרת). - BE IN TOUCH