רעש בבניין ציבורי.....

Gunslinger

New member
רעש בבניין ציבורי.....

שלום רב אני גר בבניין רב ציבור רק קומתי בן של השכנה מעליי כל יום עושה רעש חזק (מוזיקה בפול ווליום, מטופף בטופים, קופץ וכו´) האם ביכולתי לעשות משהו?
 

ציפורי

New member
ושכנים מטרידים... - הרחבה

מבקשת להרחיב השאלה - בבית בו אני מתגוררת , השכנים מלמעלה מרעישים, קודחים, גוררים וכו´ : ביום, בלילה, בסופי שבוע - דיברנו איתם מספר פעמים והמצב לא משתפר בנוסף בבית זה אין ועד בית - מה עושים ????
 

יא

New member
מחריש אזניים

שלום רב, החיקוק שדן בענייני רעש הינו ´תקנות למניעת מפגעים (מניעת רעש), תשנ"ג-1992. תקנה 3, הדנה ברעש באמצעות מכשירקי קול קובעת, כי "א לא ישיר אדם, לא יצעק ולא יפעיל כלי נגינה, מקלט רדיו או טלוויזיה ולא יקים רעש באמצעות פטיפון, רמקול, מגביר קול או מכשירי קול כיוצא באלה בין השעות 14:00 ל-16:00 ובין השעות 23:00 ל-7:00 למחרת, באזור מגורים באחד מהמוקות האלה: 1 תחת כיפת השמים; 2 במקום שאינו תחת כיפת השמים, אולם אינו סגור מכל צדדיו כלפי חוץ, או שדלתותיו, חלונותיו או פתחיו האחרים אינם סגורים כולם; 3 בבנין שיש בו יחידות מגורים (להלן - בנין מגורים). ב הוראות תקנת משנה א לא יחולו על פעולה המבוצעת אגב חגיגה או שמחה באחד מהמועדים האלה: 1 ליל יום העצמאות; 2 ליל פורים 3 ערב יום מנוחה ומוצאי יום מנוחה - עד חצות." לילות שלווים, בברכה, יהודה
 
למעלה