רעננה במקום השני בארץ!!!

ATAF151

New member
רעננה במקום השני בארץ!!!

לצערנו הפעם השגנו מקום גבוה בשיעור העליה החריגה בארנונה. בואו נהיה עם היד על הדופק כדי לוודא שמדובר במשהו חד פעמי ונחזור לימי ביילסקי שתמיד התגאה כי מעולם לא העלה את הארונה באופן חריג.
 
מעניין מה האינפלציה הגדולה בעירייה

אני בטוח שכמו כל גוף סטטוטורי הכי קל לסגור חורים בתקציב עם עלית מיסים. (כבר בימי המלך נבוכדנצר עלו על הרעיון הגאוני) אז המציאו את "מי רעננה" והעלו את מחיר המיי בעשרות אחוזים ועכשיו המציאו את עליית הארנונה רטרואקטיבית מתחילת השנה ורק מה שכחו?? לשפר את שירותי הנקיון וחזות העיר רטרואקטיבית מתחילת השנה. להחליף את המרכזיה של המוקד למרכזיה שתוכל לעבוד גם במקרי חירום שכוללים אפסקת חשמל ולא תקרוס שצריך אותה כי כבל חשמל נקרע...לפתרון קוראים בשם: ג נ ר ט ו ר !! קשה להגייה וקל לקניה... יום טוב עמירם
 

lomeshane

New member
מילים כדורבנות !

אבל, בינינו, נראה לי שהאוירה היא כזאת שלראשי העיר ממש לא מזיז מה אנחנו האזרח הקטן חושב, מרגיש ורואה מסביבו.
 

thehughi

New member
דמגוגיה זולה

1. מי שהמציא את הפטנט של תאגידי המים זו הממשלה ורשות המים. העיריה לא מרוויחה מהתאגיד כלום ואפילו מפסידה את ההכנסות על המים והביוב שעוברות עכשיו ישר לתאגיד. התאגיד כפוף למינהל המים והביוב במשרד הפנים ולא לעיריה. 2. בענין עלית הארנונה "המתחכמים" הפסידו, כי העיריה ביקשה לגבות את העליה בתוספת חודשית קטנה, אבל המאבק סביב האישור החוקי שניתן או לא על ידי שר הפנים הביא לזה שמי שהתעקש לא לשלם עד שהמהלך יאושר סופית, משלם עכשיו את כל הסכום בתשלום אחד, אחרי שהמהלך אושר כצפוי. 3. בענין כבלי החשמל הקרועים- כל ניסיון של העיריה וחברת החשמל לגזום עץ שמפריע נתקל במאבק ירוק נגד הפגיעה בנוף ובריאות הירוקות.
 

ATAF151

New member
הסעיף השני לא מדויק - המתחכמים דווקא הרויחו

העיריה ביקשה ולא מזמן קיבלה אישור לגבות 5.5% תוספת מעבר לתוספת של 1.7% שאושרה אוטומטית לכל הארץ. כל תושבי רעננה נאלצו לשלם מתחילת השנה את התוספת הזו, יש כאלו שתבעו את העיריה בגלל שגבתה את התוספת לפני האישור והם אכן הצליחו בתביעתם והעיריה נאלצה לשלם להם 220 אלף שקל!!! כפיצוי. כלומר המתחכמים דווקא הרויחו. בעקבות התביעה הזו, העיריה הפסיקה את הגביה העודפת בחשבון הלפני אחרון וכעת גבתה אותו לכל התושבים בלי קשר אם הם תושבים מתחכמים או לא.
 

thehughi

New member
גם לא מדויק...

העיריה לא חיובה לפצות ב 220 אלף ש"ח את כל התושבים ששילמו, אלא 40 אלף פיצוי לבני זוג שתבעו בתביעה ייצוגית ועוד 180000 ש"ח הוצאות משפט. העיריה אמנם התחילה לגבות את התוספת לפני שנחתמה פורמלית, אבל זה רק פרוצדורה שהיה ברור שתאושר. החשיבה היתה לטובת התושבים- לחלק את סכום התוספת לפי מספר התשלומים החודשיים ולא לחכות לחתימה הפורמלית ואז לגבות את כל העליה "במכה". אפשר להתוכח אם צריך היה או נכון היה להעלות את הארנונה או לא, אבל מרגע שהוחלט שכן המהלך בא להקל בתשלום התוספת.
 

ATAF151

New member
זה מה שאמרתי

אותו זוג שהתחכם ופנה לבית המשפט הצליח לקבל לכיסו לא מעט כסף. ולגבי הגביה, חוק הוא חוק ובוודאי שלא נכון לעבור על החוק ולגבות ללא אישור ובזה להסתכן באובדן כספים בבתי המשפט (במקרה שלנו 220 אלף ש"ח + ההוצאות המשפטיות שהיו לעיריה בעניין הזה).
 

lomeshane

New member
גיזום עצים

ליד הבית שלנו יש עצים סמוך מאוד לכבלי חשמל ברחוב. אתם יודעים כמה פעמים ובמשך כמה זמן היינו צריכים לנדנד לעירייה ולחברת החשמל שיבואו לגזום את העצים, לפני שיפגעו בכבלים??? וחוץ מזה- לא ראיתי שבעניינים אחרים חברת החשמל כ"כ דואגת לאיכות הסביבה ולא לפגוע בנוף...
 
למעלה