רעיונות (ניסוחים) לתשדירים ברדיו

למה רק שורה אחת? אי אפשר

ג'ינגל שלם? מה דעתך על זה: "...רכבתי לי לנס הרים, ככה לתת בראש בסיבובים. נוסע עם משקף פתוח, ככה להנות קצת מהרוח, פתאום נכנס לי זבוב, בדיוק באמצע הסיבוב. החלקתי על הצד ודרסתי שם גמד. הגמד היה נחמד ולא הגיש תלונה מייד. הוא עזר לי לאסף את השברים, הלכה שלדה, פירניג ומאותתים. מזל שיש אתר בחו"ל, לא צריך כלום חוץ מבול. קוסאומו אי-ביי רמאים, שלחו לי חלק לא מתאים. שבת הבאה בסדום ערד, נוסע לדרוס לי עוד גמד. ...."
 

nunimon

New member
לכל נהגי המכוניות...

לידיעתכם: " לאופנוע אין 4 גלגלים. אם תכנסו בו הוא יפול ויפצע. שלא לדבר על הרוכב שעלול להנזק. בפעם הבא - שימו לב אליו. מוגש בחסות נבחרת הקופירייטרים של פורום תפוז. (נא לקרוא את החתימה שלי לסיום...
)
 

zzzny

New member
קבלו כמה...

לא היית רוצה ליפול לסוטה בין הידיים...ובטח שלא בין הגלגלים!!! עקפיה לא בטוחה= קיצור זמן...וחיים!! אל תתלבט הצבע נינט!!!!....אופס התבלבלתי.... כל כלב ביג'י יומו וכל פחית תגיע למיחזור!! אולי ג'ינגל היפ הופ מיינסתרימי מגעיל כזה...: "יוצא אל הכביש מוריד ת' משקף, מהיר כמו צ'יטה חזק כמו קרנף, האגזוז הפתוח מרעיד ענפים , אם אתה מתבעס מזה תשים אטמים, אני מלך, תותח, מלא בטחון, מניפ תקידמי במרכז איילון, ואז לפתע בום בום טראח...האופנוע מבין הידיים ברח, פתאום אני לא מלך פתאום אני לא תותח, ופתאום כמו שוקולד על כביש אני נמרח.... עוד לא נעצרתי אני מרגיש מגעיל, סוברו מאחורה משפצ"רת אותי על הגריל, חשבתי לעצמי אני שלם זה לא נורא, פתאום אני קולט שבסוברו בחורה!! והיא בשלה...ממשיכה בנסיעה...קלטה אותי בערך במחלף הסירה... "מה אתה עושה פה? איזה מצחיקול? עכשיו בדיוק הוצאתי את האוטו מטיפול" הסוף הרע: שכבתי בשוליים כולי מלא בחול, והיא חזרה לאוטו ודרסה לי את הטחול." הסוף הטוב: שניה לפני שעפתי לעולם אחר, שמעתי קול קורה לי zzznyנו...תתעורר!!!" הסוף הלא מצונזר: הנה התעוררתי ומרגיש לי דיי נעים....אני עכשיו ה dr והיא רוכבת על סלעים, מצמצתי בעניים בדיוק חצי שניה ואז אני קולט שהיא הזמינה חברה... דיי כבר נמאס לי לנסות עוד חרוזים גם ככה מפה זה כבר לא לילדים!!!"
 
למעלה