רעיונות (ניסוחים) לתשדירים ברדיו

liquidspice

New member
פשוש...עם כל הכבוד למדריכי הרכיבה

ויש כבוד... לא לכולם יש כסף לבקר אותם.....
 
יומרני מצידך לצאת בהצהרה כזו

על פי הניסוח זה נראה ממש וודאי, או קורס רכיבה מתקדמת, או בית חולים ואין אפשרות אחרת. לא כל מי שלא ביצע אופנוען מאומן - יגיע לבית חולים, כמו שלא כל מי שכן ביצע אופנוען מאומן, בהכרח לא יגיע לבית חולים. בוא לא נהפוך את הקורסים לתעודת אחריות, אחרי הכל...גידי לא רוכב עם כל אחד כל יום כל היום ובכל מצב. להזכירך, היו אופנועים עוד לפני שגידי פתח את מרכז ההדרכה, ומסתבר שרובם עדיין חיים עימנו היום. ויש כאלו שעברו קורסים אצל גידי, ויום אחרי הגיעו לבית חולים. ע"ע אחד ממדריכיו של גידי שהגיע לבית חולים, כך שאם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר.
 

memphis

New member
כשאתה לומד לרכב נכון יותר, אין שום

סיבה לשלול קורס רכיבה מתקדמת בידיעה שזה ישפר את אופן התיפקוד שלך בדרך, במיוחד כשיש לך מדריך מקצועי. חוצמיזה, מי אמר גידי פרדר?? למה, רק הוא מלמד קורס רכיבה מתקדמת? בארץ אולי, אבל יש עוד מקומות. כסף? רד מזה. מי שלומד תוך כדי הטעויות שלו, לוקח סיכון רציני על עצמו. רק חבל שעדיין לא קבוע בחוק שיש לעשות קורס כזה לצורך הוצאת רישיון. גם המדריכים נופלים, יותר, אבל נופלים עד שלומדים.
 
אבל לא על זה דיברנו

ציינת לגבי קורסי הדרכת רכיבה ש"זה או זה, או בית חולים". מדבריך משתמע שיש שני מצבים: או שאתה לא עושה קורס - ובהכרח תגיע לבית חולים. או שכן תעשה קורס - ואז יש לך אלנטרנטיבה במקום בית החולים. מה שאני ציינתי, שהמשפט הזה שגוי ויומרני, מכיוון שאף אחד מחלקיו אינו נכון, ויכול להטעות רוכבים צעירים שקורס רכיבה מחסן אותך מפני הגעה לבית חולים. לגבי הקורסים של גידי, מטבע הדברים, כשמדובר על רכישת מוצר מסויים, מתכוונים קודם כל לסביבה הקרובה. ברור שיש אפשרויות אחרות מעבר לים, אבל גם לך ברור שהשיקול הכספי הוא גם צד בנושא, לכן נלקח גידי כדוגמא. בכל מקרה, אני לא עשיתי את הקורס של גידי, ועד היום טפו טפו טפו כבר 12 שנה אני עדיין מצליח לשרוד, כך שלהתנות דבר בדבר, הוא שגיאה.
 

kramberg

New member
"האם אתה מספיק מקצוען?"

"האם אתה מספיק מקצוען כדי לחזור הביתה בשלום?" נשמע לי כמו הזמנה לדו קרב, עדיף שלא
 

Skiddie

New member
../images/Emo45.gif בדיוק מה שעבר לי בראש...

"האם אתה גבר גבר מספיק כדי להשחיז ולחזור לספר לחבר'ה".
 

גיקסר

New member
../images/Emo26.gif

"אתה רוכב קליבר
מקומך בארגז הכלים" "עדיף לחזור בשלום הביתה, מאשר דרך לה גרדיה
 

liquidspice

New member
תחליף בבוקר תחתונים! אולי זאת תהיה

חובשת! לא סתם ...ברצינות..: הקלאסי: עדיף לאבד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע -כשאתה מניע....תחשוב מה יקרה למי שאוהב אותך אם הנסיעה לא תסתיים... -אתה היחיד שיכול להוריד את עצמך ל4 גלגלים,לכל החיים....
 

R-o-i

New member
הייתי שומע את זה בכיף...

אבל בדיוק התקלקל לי הרדיו בגולדווינג
 

ZZofeR

New member
../images/Emo45.gif זה תמיד קורה !!

במיוחד בשנתון 2005.איזה גולדווינג יש לך?
 

barakhalla

New member
הנה כמה חזקים:

"כל אחד שמתרסק עולה למדינה עשרות אלפי שקלים במקרה הטוב, הורידו אותנו מהכבישים." "אנחנו עול על המערכת הביטוחית, משלמים פחות ומסובסדים ממך..." "בתי החולים ומוסדות הסיעוד אל תגידו תודה, נמשיך לספק עבודה..." והאהוב עליי: "אנחנו מספיק טיפשים כדי גם לצחוק על זה ברדיו, יו..." וברצינות: סתם יצור תדמית שלילית בקרב הנהגים והציבור. אל תשכחו שאת הפרסומות שומעים גם ח"כ ואנשים בעלי השפעה אשר יקבלו את הרושם שאנחנו מתרסקים סדרתיים ואנחנו עול על המשק אם מבחינת בתי החולים, תביעות הביטוח וגופי הסיעוד לא עלינו... אנחנו נותנים לגיטימציה לרפורמות חדשות שיבואו עלינו לרעה. הם לא רוצים אותנו על הכביש ואנחנו מרימים להם להנחתה! קמפיין מקיף יותר (פחיות) נכשל, אין שינוי לטובה במצבת ההרוגים והפצועים... לדעתי אנחנו יורים לעצמנו ברגל בצעד הזה.
 

בימר

New member
אנחנו יוצרים תדמית שלילית? ../images/Emo67.gif

אנחנו בקשר עם כל הגופים הרלוונטיים לבטיחות ולתאונות: משרד התחבורה, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ועדות הכנסת השונות, משרד האוצר והפול, חברות הביטוח השונות, המשטרה, חברי כנסת שונים, בתי המשפט וכו'. ואכן אתה צודק - תדמיתנו שם היא ללא רבב וכולם בטוחים שאנחנו רוכבים בטוח ובזהירות ולא מעורבים כלל בתאונות, בטוח שלא עצמיות. ובכלל - כל נהגי המכוניות מאוהבים בנו... במיוחד כשאנו חולפים אותם במהירות כפולה משלהם... ואכן יש סכנה שבתשדיר הם יבינו שאנחנו "לא כפי שנדמינו בתחילה"... ובכל זאת - אנחנו בטוחים שיש מקום לתשדירים... ולכן - תודה לכל המתייחסים - ההערות הרציניות נלקחות בחשבון.
 
למעלה