למה הביצפר שלי שונה בהכל?!
אצלנו יש שמועות שהמנהל הנכבד רוצה לעשות לנו מסיבה בלילה,ולא פעילות ביום..ובדר"כ הפעילויות הכי שוות אצלנו...ממש כיף,יחסית לכל מה שעו לנו כל השנים... אבל מצטערת..אין לי רעיון עבורך.יש מטריקס,בטח יהיו מלא טרינטי...זה דווקא רעיון יפה לא? אני בטח אתחפש לאינדיאנית..נדוש,נכון..אבל תמיד רציתי,וזה גם יתאים לי פיקס...