רעיונות לשנויים/שיפורים במערך קווי

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
זה שהביצוע לוקה בחסר, כולנו מסכימים
אבל זה לא אומר שהשיטה לא טובה, זה אומר שהביצוע לא מספיק טוב. כמו רוב הדברים בארץ הזו.
בין אם זו ההגדרה שלך ובין אם שלי, התוצאה או
כפי שאוהבים להתבטא "בשורה התחתונה", היא תוצאה לא טובה עד גרועה
 

cwen

New member
בין אם זו ההגדרה שלך ובין אם שלי, התוצאה או
כפי שאוהבים להתבטא "בשורה התחתונה", היא תוצאה לא טובה עד גרועה
אני לא מסכימה
יש מקום לשיפורים, אבל התוצאה לא גרועה. הכושר הגופני שלי ירד מאז הרפורמה, זה אומר משהו... (החלטתי להתחיל שוב ללכת עד הבורסה כל יום כאילו לא סידרו לי תחבורה טובה מהבית, כי חסרה לי פעילות גופנית).
 

ניבה 21

New member
רעיונות לשנויים/שיפורים במערך קווי
האוטובוסים במדינת ישראל נא לרשום איזה שנויים אתם מציעים במערכת קווי האוטובוסים בישראל לרבות קוים חדשים,ביטול קוים,החזרת קוים וכדומה גוש דן קו 37 סיבובי כחלק ממזלג 37/137/237 שאני מציע תל אביב-רכבת האוניברסיטה,2224,וייז,קלצ'קין,קלאוזנר,לבנון,דרך נמיר,שדרות רוקח,שיטרית,מבצע קדש,ששת הימים,ר"ג- בן גוריון,ז'בוטינסקי,זיסמן,תובל,היצירה,אבא הלל,ז'בוטינסקי,בן גוריון,ששת הימים,מבצע קדש,תל אביב-בכור שיטרית,שדרות רוקח,דרך נמיר,לבנון,קלצ'קין,קלאוזנר, וייז,2224,רכבת האוניברסיטה-הורדה המטרה בקו הזה היא להחזיר את קו 40 למסלולו הקודם,מבלי לנתק את רמת גן מהאוניברסיטה ופארק הירקון קו 137 תגבור תדירותו ואולי לשנות קצת את מסלולו שיכנס לרמת אביב והדר יוסף אם מסלול קו 237 שאני מציע לא טוב לדעתכם קו 237 מתל השומר עד גבעת שמואל כמו קו 45 המשך כביש גהה,יציאה לדרך אם המושבות,דרך אם המושבות,מבצע קדש בכור שיטרית או כניסה להדר יוסף ואז בני אפרים,דרך נמיר,לבנון,רדינג,ברודצקי,איינשטיין,לבנון,קלצ'קין-הורדה קו זה נועד להיות תחליף לקו 45 כפי אני מציע קווי בת ים החזרת קו 54 לפעילות ולהפעלתו עד שעה 20 וצמצום פעילות קו 240 לשעות הערב בלבד תגבור תדירות קו 141 והחזרת קו 86 לפעילות החזרת קו 26 לפעילות בתדירות נמוכה יותר ממה שפעל והפעלתו על ידי אוטובוסים מפרקיים קוים אחרים קו 61/161 א.הפעלתם על ידי אוטובוסים מפרקיים ב.שנוי מסלול הנסיעה מכיוון תל אביב לפחות לאחד מהמסלולים הבאים מכרמלית עד ל 1.בן יהודה/בוגרשוב ללא שנוי המשך בוגרשוב,טשרניחובסקי,דיזנגוף,ארלוזורוב והמשך כרגיל 2.בן יהודה/שדרות בן גוריון המשך בן גוריון, 3.החזרת המסלול מכיוון ת"א יסעו כמו שנסעו לפני הפעימה השניה פתרונות בעניין התפעולי של התח"צ 1.הסבת חניון הדולפנריום בתל אביב למסוף אוטובוסים והסבת מגרשי החניה שם למספר רציפים שישמשו כתחנת מוצא לחלק מקווי מסוף כרמלית הפועלים כיום כגון קוים 23,61,161,38,82,47,48,149,282 ועוד 2.החזרת קוים 20,21,28 לפעילות עם שנוי קטן יציאה מחניון שיכון דן,לולנברג,המשך אשכנזי,טורקוב,משמר הירדן,ולנברג,דבורה הנביאה ומשם קו 21 יסע כמו שנסע לפני ביטולו ואולי קו 20 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,ק"ם,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן, ולנברג,מבצע קדש והמשך ללא שנוי קו 28 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן,ולנברג,פנחס רוזן ומשם עד דרך בגין כמו שנסע עד ביטולו המשך דרך בגין,השומרון,שדרות הר ציון,לוינסקי וסיום בקומה 4 נא להגיב על הרעיונות שלי
תדירות הקווים בעיקר של אגד למטה מכל ביקורת
הגבירו תדירויות קו 83 ו 84 של אגד בראשון לציון. אנחנו מרכז הארץ אם שכחתם. החזירו את קו 83 למסלולו הקודם אחרי השינוי, רק קו אחד בתדירות של חצי שעה שלושת רבעי שעה, נוסע מבלפור דרום בת-ים לראשון לציון. איפה נשמע כדבר הזה? הוסיפו אוטובוסים ראויים לבני אדם ולא עגלות הבהמות המלוכלכלות שאנו נוסעים היום בצפיפות שמזכירה ימים אחרים!!!!! ובכלל היו מודעים לכך שאנו בני אדם. מאז הרפורמה הסבל שלנו גבר!!!!
 

cordyceps

New member
רעיונות לשנויים/שיפורים במערך קווי
האוטובוסים במדינת ישראל נא לרשום איזה שנויים אתם מציעים במערכת קווי האוטובוסים בישראל לרבות קוים חדשים,ביטול קוים,החזרת קוים וכדומה גוש דן קו 37 סיבובי כחלק ממזלג 37/137/237 שאני מציע תל אביב-רכבת האוניברסיטה,2224,וייז,קלצ'קין,קלאוזנר,לבנון,דרך נמיר,שדרות רוקח,שיטרית,מבצע קדש,ששת הימים,ר"ג- בן גוריון,ז'בוטינסקי,זיסמן,תובל,היצירה,אבא הלל,ז'בוטינסקי,בן גוריון,ששת הימים,מבצע קדש,תל אביב-בכור שיטרית,שדרות רוקח,דרך נמיר,לבנון,קלצ'קין,קלאוזנר, וייז,2224,רכבת האוניברסיטה-הורדה המטרה בקו הזה היא להחזיר את קו 40 למסלולו הקודם,מבלי לנתק את רמת גן מהאוניברסיטה ופארק הירקון קו 137 תגבור תדירותו ואולי לשנות קצת את מסלולו שיכנס לרמת אביב והדר יוסף אם מסלול קו 237 שאני מציע לא טוב לדעתכם קו 237 מתל השומר עד גבעת שמואל כמו קו 45 המשך כביש גהה,יציאה לדרך אם המושבות,דרך אם המושבות,מבצע קדש בכור שיטרית או כניסה להדר יוסף ואז בני אפרים,דרך נמיר,לבנון,רדינג,ברודצקי,איינשטיין,לבנון,קלצ'קין-הורדה קו זה נועד להיות תחליף לקו 45 כפי אני מציע קווי בת ים החזרת קו 54 לפעילות ולהפעלתו עד שעה 20 וצמצום פעילות קו 240 לשעות הערב בלבד תגבור תדירות קו 141 והחזרת קו 86 לפעילות החזרת קו 26 לפעילות בתדירות נמוכה יותר ממה שפעל והפעלתו על ידי אוטובוסים מפרקיים קוים אחרים קו 61/161 א.הפעלתם על ידי אוטובוסים מפרקיים ב.שנוי מסלול הנסיעה מכיוון תל אביב לפחות לאחד מהמסלולים הבאים מכרמלית עד ל 1.בן יהודה/בוגרשוב ללא שנוי המשך בוגרשוב,טשרניחובסקי,דיזנגוף,ארלוזורוב והמשך כרגיל 2.בן יהודה/שדרות בן גוריון המשך בן גוריון, 3.החזרת המסלול מכיוון ת"א יסעו כמו שנסעו לפני הפעימה השניה פתרונות בעניין התפעולי של התח"צ 1.הסבת חניון הדולפנריום בתל אביב למסוף אוטובוסים והסבת מגרשי החניה שם למספר רציפים שישמשו כתחנת מוצא לחלק מקווי מסוף כרמלית הפועלים כיום כגון קוים 23,61,161,38,82,47,48,149,282 ועוד 2.החזרת קוים 20,21,28 לפעילות עם שנוי קטן יציאה מחניון שיכון דן,לולנברג,המשך אשכנזי,טורקוב,משמר הירדן,ולנברג,דבורה הנביאה ומשם קו 21 יסע כמו שנסע לפני ביטולו ואולי קו 20 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,ק"ם,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן, ולנברג,מבצע קדש והמשך ללא שנוי קו 28 ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן,ולנברג,פנחס רוזן ומשם עד דרך בגין כמו שנסע עד ביטולו המשך דרך בגין,השומרון,שדרות הר ציון,לוינסקי וסיום בקומה 4 נא להגיב על הרעיונות שלי
הארכת 174
לכיון נס ציונה ורחובות. היום מגיע רק לראשון לרכבת(לפעמים) ולתחנה החדשה(לפעמים) אחרי 22:00 אין יותר 274 לכיון רחובות מתל אביב. למה לא להאריך את 174
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה