רעיונות לשיווק משרד עו"ד

רעיונות לשיווק משרד עו"ד

אשמח לשמוע האם יש לכם רעיונות מעניינים לשיווק משרד עורכי דין. במיוחד בתקופה זו של תחרות עזה בתחום. בברכה אילן
 

somma

New member
אני מניחה שגם ההצעה הזו תימחק

אבל בכללי, פרסום לעורכי דין הכי טוב ביחסי ציבור. לשדר התמחות במשהו. לעשות משהו למען הקהילה, בתרומה, וכך להצטייר כעורךם דין טוב. כמובן, תלוי מה ההתמחות שלכם. החשוב ביותר הוא לטפח את כל מי שהיו ברשימת הלקוחות שלך פעם, ולשמור איתם על מערכת תקשורת. כל בן אדם בכל שלב של חייו מכיר מישהו שצריך עורך דיו\ן. אם תשלח להם מדי פעם נייר שמספר על חוקים חדשים שעובדים לטובתם, על מקרה מעניין, אולי זה יעזור. פרסומת בוטה לא תעזור לדעתי. בתקווה שזה לא יימחק מהפורום (זה חוקי בכלל למנוע העברת הודעות שאינן פוגעות באף אחד? כל ההודעות שלי היו עצות. אני עובדת בכירה במשרד פרסום ומנסה לעזור...אבל מעלימים אותי. סתם, שאלת אגב, אינך חייב להגיב.)
 

zambush

New member
לא רק שפרסומת בוטה לא תעזור

היא גם לא חוקית. על פי איזה חוק, אסור למשרדי עו"ד לפרסת את עצמם.
 

zambush

New member
כמובן שאסור להם לפרסם את עצמם

לפרסת את עצמם סתם יכאב.
 

danchen

New member
פרסום מותר לעורכי דין

כידוע לך לפי התיקון לחוק מותר לעו"ד לפרסם את עצמם בסייגים מסוימים. כיום כמעט בכל מקומון בסופשבוע יש מדור פרסומי של עורכי דין. זו אפשרות אחת לפרסום עצמי. האם זה יעיל ? לא בטוח. רוב האנשים פונים לעורך דין בעקבות המלצה של חבר או למישהו שהם כבר מכירים - בן אדם לא הולך לעו"ד כל יומיים ולכן הוא מעדיף לעבוד עם אותו עו"ד כל אימת שהוא מזדקק לעזרה משפטית (קנית דירה וכו´). ברגע שאתה ממצה את הפניה לכל המכרים והחברי םהשאלה היא איך להגדיל את המעגל. אפשרות לא רעה היא להתחבר עם משרדי עו"ד אחרים (קולגות) שעוסקים בתחומים שאתה אינך עוסק בהם וההיפך (שלא עוסקים בתחומים שלך) וליצור איתם שת"פ לפיו הם יעבירו אליך לקוחות שלהם בענינים בתחום שאתה מכיר ואתה תעביר להם לקוחות שלך בתחומים שהם עוסקים בהם. בתמורה להעברת לקוח הצד השני ישלם אחוז מסוים מהתיק. זה מאד מקובל היום. המשך יבוא...
 
יחסי ציבור ככלי פרסום

כל משרד עורכי דין שמכבד את עצמו, שומר על קשר עם העתונות ודואג לאיזכור שמו פה ושם. זה מתחיל בהעברת מידע אודות תיקים מעניינים (עם ההגשה או בכל שלב של הדיון) לכתב בית המשפט במקום בו הם נדונים, נמשך בכתיבת מאמר ברמת העתונות הפופולארית ושיווקו למקומון, לעתון ארצי או לטור באחד מאתרי האינטרנט. ועוד לא הזכרנו כמובן את עורכי הדין הבליינים - אלה שיודעים להופיע במסיבות הנכונות. כמובן שכל שיטת יחסי ציבור - וקהל היעד שלך. אם אתה מנסה להבקיע את דרכך אל המשפט המסחרי ולקבל תיקי כינוס של בנקים למשכנתאות, למשל - עדיף שתופיע במדורי הנדל"ן ידיעה על תיק כינוס שלך. אם אתה בונה את עצמך כפליליסט - המסיבות מומלצות יותר. רעיון נוסף יכול להיות סדרת הרצאות בנושא ההתמחות שלך. אתה יכול להרצות על דיני אישות ומשפחה במועדוני נעמ"ת, על דיני מחשבים ואינטרנט בכינוסים מקצועיים בתחומים האלה, וכן הלאה. ואגב, לא יזיק לך איש שיווק, או משרד המתמחה בתחום. אם לשכת עורכי הדין מפמפמת במודעות שלא סוגרים עסקה בין עו"ד ומשבחת את המקצועיות שלו - אין סיבה שהעו"ד לא ישתמש באיש מקצוע בתחומי השיווק. וכן, אני יודע ומכיר את מגבלות הלשכה. אבל - איש עוד לא העמיד לבית הדין המשמעתי משרד שפרע חשבונית תמורת "ייעוץ".
 
למעלה