רעיונות למתנה לנכד שלי.

רעיונות למתנה לנכד שלי.

ביום שבת בני וכלתי חוגגים לנכד שלי 4 שנים ואני רוצה לקנות לו משהו מעניין. כך הזמן אני קונה לו בגדים וצעצועים ולפני כחודש קניתי להם מחשב חדש. כמובן כלתי התחננה שלא אקנה כלום, כי קניתי די והותר, אבל אני לא יכולה לבוא בידיים ריקות. יש לכם הצעות?
 

sovlanit

New member
PUTZI,ראשית

ברכותי לרגל יום ההולדת של הנכד. המון מזל טוב. בקשר לשאלתך: דיסק למחשב שבו משולבים ידע ופעילויות חינוכיות [כגון של מט"ח] יהיה בעיני נפלא. שנית,הרשי לי להעריך אותך על פועלך !יישר כח! לסיום-חיים טובים מלאי שמחות ורק שמחות.
 
גם אני חשבתי

על
משחקי מחשב (לפני שראיתי את התשובה של סובלנית).
לגו גדול (הילדים שלי מתים על לגו, ואמא שלי קונה להם, בכל פעם, תוספות ללגו, הרגע חזרנו מ"כפר השעשועים" היא קנתה להם 3 חבילות חדשות.
תחפושת לפורים
סל(לכדורסל) של פישר פרייס
ספר האם יש לו אחים? כי צריך להביא גם להם, משהו קטן, כדי שלא יקנאו.
 
משחק לנכד

קודם כל מזל טוב
יש משחק מאוד מיוחד (בעניי) קוראים לו KIDNET זהו משחק לא למחשב המכיל חלקים שמתחברים ואפשר ליצור איתם כל מני דברים (יצורים חמודים) זה בא במזוודה בכל מיני גדלים ומומלץ ע"י משרד החינוך, המשחק תורם להתפתחות המותורית, החשיבה והדמיון - אני אישית והילד שלי(בן ארבע) אהבנו מאוד!
 
תודה על הרעיונות. עכשיו אני בבעיה

שאני לא יודעת מה להחליט. אולי אלך על משחקי מחשב ואולי תחפושת לפורים. גם המשחק שהציעה עדי של דני נשמע מעניין. נראה מה אצליח להשיג עד שבת - כי שמעתי שהימים הבאים יהיו סוערים ביותר. בכל אופן תודה על הברכות ועל הרעיונות.
 

אנילה1

New member
פוצי, אני קוראת מה שאת שואלת בקשר

למתנה לילד. דברים יפים וחמודים. ואני שואלת את עצמי. האם אני הייתי קונה לנכדים שלי את זה? אני חוושבת שלא. אני מרגישה שבזה שאפרשתי להם לחיות חיים טובים ע"י מתן דירה, לא נראה לי שאני צריכה לתת להם מחשב למשל. שאת זה יתנו ההורים של כלתי. אגב האמא של כלתי חזרה אתמול מקנדה לאחר הניתוח, עדיין לא ביקרתי אותה, אבך אתמול שוחחתי איתה, והקול שלה היה ממש יציב. היא אומרת שהחא מרגישה נפלא. לא יאומן. אני לעומת זאת לא מרגישה טוב. הלחץ דם שלי לא יציב. והתרופות שקבלתי ממש עושות לי רע. בנוסף התחלתי דיאטה רצינית לרדת במשקל. וגם זה קשה בשבועיים הראשונים, עד שהגוף מסתגל. בקיצור אני עדיין פסיכית, וזאת הסיבה שאני לא כל כך כאן. אני מרבה לישון, וללכת לשירותים. בטח בגלל הדיאטה. בבקרים אני מסתובבת בגלריות. ציורים טובים עושים לי טוב על הנשמה. ואני גם קצת הולכת. שזה גם טוב לדיאטה. בקשר לכלתי ולי, המצב אותו דבר. בשבת האחרונה הלכתי לראות את הילדים לשעה. ובשבת שתבוא גם אלך אליהם לשעה. אין לי כוח לארח. קשה לי להתאושש ממה שקרה. כנראה שזה היה ממש מעל לכוחותי.
 
אנילה בוקר ....

למה את לא חוזרת לרופא ? אולי הכדורים לא מתאימים? אולי המינון גבוה מידי ? אלה התופעות שאמורות להיות ? אולי הדיאטה חזקה מידי ? את לוקחת ויטמינים עם הדיאטה אולי זה מה שאת צריכה להתחזק ? תרגישי טוב אדית
 
אנילה בוקר טוב. מי כמוך יודע שהעזרה

לילדים לא נגמרת בעזרה בקניית דירה. גם מימנתי חצי חתונה וגם עזרתי בקניית דירה. לפני שנתיים הוא החליף דירה ולוויתי לו כסף - ועדיין לא קיבלתי. הוא הבטיח שהחודש נפתחת לו תכנית חסכון והוא יחזיר. אבל הוא חייב גם להורים של אשתו - אמנם פחות - אבל יצטרך להחזיר גם להם.ואין לו מספיק לכסות את כל החוב. אבל אני לא לוחצת. אני משתדלת לעזור להם בקניית בגדים לילדים במשך כל השנה - הם כמעט ולא מוציאים אגורה על בגדים וצעצועים. לאשתו אין משרה טובה - והמשכורת בהתאם. עכשיו הלך לו הגיר באוטו - הוצאה של 8000 ש'ח. כואב לי הלב לראות את הבן שלי במצוקה - כשיש לי כסף בבנק. הכסף לא בא לנו בקלות - עבדנו קשה בעלי ואני ומעולם לא היינו בזבזנים. עד לפני שנתיים - שלוש לא הרשיתי לעצמי לקנות בגדים בקניון. הייתי קונה רק במבצעים או בסוף עונה. ואף פעם לא אבזבז את השקל האחרון. כל החיים אנו חוסכים - מאחר ואנו עצמאים ואת העסק שלנו אנו נעביר לילדים אנו צריכים לדאוג לגיל הפנסיה שאוטוטו מגיע. הבזבזנות היחידה שלי היא הנסיעות לחו'ל - אני חייבת לנסוע לפחות פעם בשנה. גם בנסיעות לחו'ל, בדרך כלל רק את המבצעים ומחפשת את המחירים הזולים ביותר. יש לנו הרבה חברים בחו'ל ובדרך כלל אנו מתארחים אצלהם. וכשאנו בדרכים, מחפשים את המלונות הזולים - כי הרי אנו צריכים רק מקום נקי להניח את הראש, ובבוקר ממשיכים בטיול. ואנו לא בררנים באוכל ולא נכנסים למסעדות יקרות. טוב, אני יכולה לכתוב פה את החיים שלי - וזה לא יגמר. אבל אם מישהי רוצה עצה איך לתכנן את החיים לפי המשכורת - שתפנה אלי. עכשיו לקחתי פרויקט את החברה שלי שלא מסתדרת עם ההכנסות שלה ורוצה לנסוע איתי לחו'ל. היא מרויחה יותר ממני - יש לנו פחות או יותר אותם ההוצאות - אבל אף פעם אין כסף. עכשיו אני שומרת עליה ומייעצת לה מה לעשות ומה לקנות ועובדה שהיא כבר רואה ברכה. כל הנושא עלה בגלל מתנה לנכד שלי ליום ההולדת שיתקיים בשבת .
 

אנילה1

New member
פוצי, גם אני כמוך. מחושבת בכייף.

כלומר הראש שלי יודע כמה יש לי וכמה אני יכולה להוציא. מעולם לא הייתי במינוס, אולי רק לתקופה קצרה. תמיד חסכתי משהו לעת צרה. גם אני עבדתי כל חיי עם משכורת לא מי יודע מה. ובכל זאת לא חסר לי כלום, ואני עוד נותנת. אני חיה חיים של אדם עשיר עם מינימום הוצאות. אנחנו לא נוסעים הרבה לחו"ל כי אני פשוט לא אוהבת את זה. אנחנו נוסעים פעם בשנתיים שלוש. אבל יש לנו בבית חו"ל כל הזמן. הולכים להמון סרטים בכל מיני דילים, הולכים למסעדות בכל מיני דילים. הולכים להצגות בכל מיני דילים. אני מומחית לדילים, מבלה המון. עברתי שוק נוראי עם הבן שלי כשכלתי נסעה. כי ראיתי דברים שלא רציתי לראות. אני מנסה להתאושש, ולפעול בהתאם. אני חושבת שלחץ הדם שלי חזר להיות נורמלי. דוקא בגלל שהפסקתי עם התרופות. אני בודקת כל יום לחץ דם. ואני גם מרגישה יותר טוב. אני בתחילת דיאטה, וזה קצת קשה. אבל הכל יסתדר אחרי שאוריד כמה קילויים. היום הייתה לי פדיחה עם כלתי. בעיקבות רעידת האדמה, רציתי לדעת איך הדירה כי הם גרים ברב קומות, ואיך הקטן שנשאר עם המטפלת. אז התקשרתי לעבודה וביקשתי אותה. ענתה לי מישהי ואמרה שכלתי לא בעבודה. שאלתי אותה אם לא הגיע היום כי חשבתי שאולי היא חולה. אז הבחורה אמרה שאתקשר לנייד שלה. כמובן התקשרתי ושאלתי אותה אם היא חולה ולמה היא בבית, ואיך עברה רעידת האדמה. אז היא אמרה שהיא כבר לא עובדת. שאלתי מה קרה, והיא אמרה שהיא אצל חברה ושתתקשר אלי אחר כך. ברור שלא תתקשר מיוזמתה. נו מה אתן אומרות? למה לא אמרה שפיטרו אותה? מה הבושה? גרמה לי לעשות טעות. הכל אצלם במשפחה סוד גדול. זה גורם לי לעשות המון טעויות ביחס אליהם. אוףףףףף. עכשיו שהאמא בסדר, אני הולכת להתנתק מהמשפחה שלה. נמאסו לי כל העמדות הפנים שלהם. הכל אצלם גיחי גיחי. אבל מתחת יש המון חרדה ופחדים. אני מרגישה את זה וזה מפריע לי. חצי מהמדינה מפטרים כל הזמן. כאילו מה הבעיה. הרי הייתה לנסיון של 3 חודשים. הבושה עוד תהרוג אותה. הבעיה היא שגם הבן שלי התחיל להיות כמוה, סודי כזה. צריך להגיד את האמת. כי ככה יודעים מה קורה ומחפשים אלטרנטיביות. מצד שני כלתי לא בנויה לעבודה הזאת, כי המיקצוע שלמדה, דורש ביצים, ולה יש בייציות. היא תמיד רצתה להיות גננת ולא רואת חשבון, אז שתעשה הסבה. אבל הוריה הגאותנים מרגישים שזה פחיתות כבוד בשבילה ובשבילם. היא רוצה להיות רק אמא, כי היא טיפוס של אמא. ואולי לעבוד בשעות שהילדים בבית הספר ובגן. הוראה זה המיקצוע. אין כמו להיות גננת או מורה כשהילדים קטנים. אני הייתי מורה עד שהילדים הלכו לתיכון. אחרי זה נעשיתי אשת עסקים. אהבתי יותר את העבודה בעסקים. כי אני טיפוס אסרטיבי ואני אוהבת לעבוד מול גברים. בעבודה קראו לי גבר. מילה שלי הייתה מילה חצובה בסלע. כל החברות שעבדנו איתם ידעו שאם אני אומרת שיקבלו כסף בזמן, הם קיבלו. הסחורה הייתה מגיעה תמיד בזמן. ואצלנו היו הכי פחות טעויות מאשר במקומות אחרים במקום שעבדתי בו. כי אני סופר דייקנית. כלתי הייתה מאוד טובה בלימודים, אבל זה לא מספיק. צריך גם להיות עם עוצמה של גבר בעבודה מהסוג הזה, והיא נשית מפונקת והססנית. היא חייבת עבודה של "נשים". מבחינה מסויימת היא מאכזבת אותי. הייתי רוצה כלה עם יותר ביצים. אבל הבן שלי מעדיף פינוקים.
אני עצובה שכלתי לא מתאימה לי, אבל גם שמחה על הנכדים החמודים, ושהיא מתאימה לבן שלי. אז יש עצב ושמחה ביחד. ומשהו נחמד לסיום, הבן שלי שנמצא עכשיו בארה"ב בענייני עסקים. הוא פגש את בת דודתי אמריקאית מפלורידה. היה להם ערב משגע ביחד. היא מכירה אותו מאז שנולד. היא כתבה לי במייל שהוא גדל להיות גבר מרשים ושיש לו המון ממני וקצת מבעלי.
אז זהו להיום.
 
../images/Emo12.gif

רציתי להציע לך, להתקשר לבן, אבל הבנתי שהוא בחו"ל. בלי ספק, כלתך מאוד משונה. יש חדש?????
 

אנילה1

New member
נויה. אני חושבת שהבן שלי עזב את

העבודה אצל האבא שלה, כי האבא שלה איש ממש קשה, הוא עושה לאחרים את המוות עד שעושים הכל בדיוק בדיוק מה שהוא רוצה. המשפחה של כלתי כל הזמן דחוסה ביחד, ממש לא נותנים לנשום. גם הנכדים מתחנכים כך. חבל. אני חושבת שהבן שלי החליט ללכת על עבודה אחרת, שיש בה הרבה נסיעות לחו"ל בגלל שנמאס לו להיות דחוס עם המשפחה הזאת. הוא טיפוס קוסמופוליטי, אוהב חו"ל, אוהב לפגוש אנשים חדשים. והם לעומתו ממש חייבים לגור אחד ליד השני, הם חושדים באנשים חדשים. הם חרדתיים והוא לא. העבודה החדשה היא כנראה הדרך שלו לשפיות. המקום שהוא עובד בו עכשיו הוא נחמד מאוד. אני מקווה שהנסיעה הזאת תהיה טובה מבחינה עיסקית והוא יוכל להשאר שם. אין לי מה לדבר עם הבן שלי, כי אני מבינה דברים ברמה יותר עמוקה ממנו. מפריע לו כשאני מנסה להסביר יותר עמוק. אני מתבוננת במה שהוא עושה, ואיך שהוא מגיב, זה מספיק לי להבין מה הוא באמת מרגיש. כי בדיבורים לא תמיד אומרים את האמת. לפי ההנהגות שלו אני פועלת. אני חושבת שכל הטענות שלו כלפי נובעים מכך שהוא מבקש שנעזור לו לא להיות חשוף כל כך לדחיסות של המשפחה שלה. הוא רוצה שאהיה בפנים, אחרת הם שואבים גם את הנכדים אליהם. אני כמובן לא יכולה לעמוד מולם. אני עושה מה שאני יכולה. אם אני עומדת מולם אני נופלת. יש להם המון אנרגיה שלילית. לא מרגישים את זה מייד, הם נחשבים לאנשים מאוד חברותיים. וכייפים, אבל מי שמכיר אותם באמת, זאת אני. והם ממש לא כייפים, הכל העמדת פנים. הנכד הגדול יודע שיש עוד סבא וסבתא. לא כמו ההורים של כלתי, אבל יש, ואנחנו רואים אותם. אני עושה להם כייפים מסוג אחר. כשאני מבינה את המצב, אני מתחילה להרגיש יותר טוב. לדעתי לחץ הדם שלי מתחיל להסתדר. אני חושבת שאחת הסיבות שפיטרו את כלתי הייתה כנראה בגלל התפרצות של זעם בלתי נשלט. כמו שעשתה איתי בתחילת נשואיהם. במשפחה אפשר להבין ולסלוח, אבל בעבודה אם זה קורה, זה בלתי נסלח. אולי זאת הסיבה שפיטרו אותה. אני סתם מנחשת כי היא לעולם לא תודה בזה, כי אולי היא מתביישת בזה. אבל מכיוון שזה נורא סודי, אז אי אפשר לדסקס את זה בגלוי. אפשר לטפל בפירצי זעם בלתי נשלטים ע"י פסיכולוג, הבן שלי הציע לה ללכת לטיפול, אבל היא מסרבת. אז זהו המצב.
 

Galit29

New member
אנילה קודם כל רפואה שלימה

אני רק חושבת שאסור לעשות דיאטה כשהגוף לא בריא. חוץ מזה בתור אחת שיודעת אנגלית אז דיאטה זה תפריט וזה לא בהכרח אומר לצום - את יכולה לאכול דברים בריאים והכי חשוב לא לנשנש בין ארוחות. אני ירדתי עכשיו 2 ק"ג בזה שלא אכלתי בין הארוחות. ולא הפסקתי לאכול או משהו. בקשר לכלתך ועבודתה....קצת עצוב לי לשמוע מה שאת אומרת, כלתך לא אמורה להיות מתאימה לך אלא לבן שלך וזה שאת לוקחת ללב מזה שהיא לא משתפת אותך, בעצמך אמרת שאתן לא מדברות בטלפון אז אולי היא הסיקה שהבן שלך אמר לך, או שלא רצתה להדאיג אותך בגלל הלחץ דם שלך לכי תדעי מיליון ואחד דברים. ועוד משהו, מה זה בידיוק עבודה של גברים? לא כל כך הבנתי, אני מנהלת רכש ובתור שכזאת, אני מדברת עם ספקים צורחת עליהם כשסחורה לא מגיעה בזמן אבל אצלי יש בייציות ואני לא מרגישה גבר יותר או פחות.
 

אנילה1

New member
Galit29 גם אני הייתי מנהלת רכש.

צריכים להיות אסרטיביים וכוחניים. אז לך יש את זה. כלתי כשצורחים עליה היא מתקפלת. היא לא ביצ'ית. גם אני לא ביצ'ית. אבל בהחלט עומדת על שלי. אני מחליטה מהר, ועושה דברים במהירות. וכמעט שאין לי טעויות. אנחנו אם כך דומות. אם היית כלתי היינו מסתדרות. את צודקת שכלה לא צריכה להסתדר עם החמות, אבל יותר נחמד שזה כן קורה. וזה גם גורם לפחות חיכוכים. לגבי הדיאטה, אני בכלל לא בצום. אני אוכלת המון ומרזה. אני בפיקוח של דיאטנית. בגיל שלי אני לא עושה דיאטות לבד, עדיף שמישהו מיקצועית תקח את האחריות על מה שאני אוכלת. הדיאטה שאני קבלתי: 8 פרוסות לחם קל, למרוח דק עם גבינה לבנה עד 5 אחוז,ירקות ללא הגבלה, ארוחה אחת מלאה ליום, שזה רבע עוף כוס אורז או תפוחי אדמה מבושלים וסלט. חוץ מזה 3 צלחות מרק ירקות. ופרי אחד. כמובן שתיה. ובנוסף ללכת, לא אמרה כמה, פשוט ללכת. הארוחה הגדולה עוזרת לי כי אנחנו יוצאים המון לאכול במסעדות. האמת אני לא מסוגלת לגמור את כל האוכל הזה במשך היום.
 

TJSBZ

New member
אנילה

יש לי שאלה והארה: קודם כל, מה זאת אומרת אשת עסקים? אשה שיש לה עסק היא אשת עסקים? אשה שעובדת בעסק היא אשת עסקים? אני שואלת ברצינות, כי מעולם לא הבנתי את הביטוי המוזר הזה "איש/אשת עסקים". שנית, לגבי זה שאת וגלית הייתן מסתדרות: יתכן מאד. אבל לעתים קרובות שני אנשים עם אופי חזק מתנגשים ולא מסתדרים. בדרך כלל, אדם עם אופי חזק ועקשן יסתדר יותר טוב עם מישהו קצת פחות עקשן... אז אל תתחרטי על כך שהיא לא כלתך, את לא באמת יכולה לדעת אם הייתן מסתדרות. ואגב, יש אמרה שאם כל אחד מאיתנו היה יכול לבחור לו "חבילה", אבל לא לשנות את ה"חבילה" שלו, רק לבחור אחת שלמה של מישהו אחר, בסוף כל אחד היה חוזר לשלו.
 

geni1

New member
היי אנילה../images/Emo24.gif

קודם כל רפואה שלמה! הכי חשוב שתרגישי טוב! דבר שני , לא הבנתי: כלתך עושה לך פדיחות ? אם כבר, היא עושה לעצמה! משונה מאוד , שאתם כ"כ קרובים , ובכל זאת היא ובנך בחרו להסתיר את העובדה שפוטרה. אולי הם חששו מביקורת ממך?
 
geni1 נכון,יכול

להיות שהכלה פוחדת מביקורת ומתביישת בזה. בריאות גם ממני לאנילה1 ו-putzy היחידה
 
למעלה