רעיונות למילוי טארטלטים..

רעיונות למילוי טארטלטים..

שלום לכולם! לפני כמה חודשים העליתי מתכון לטארטלטים שעשיתי.. מאז עשיתי אותם כבר כמה פעמים לכל מיני אירועים והם תמיד הצלחה גדולה.. עכשיו אני רוצה להכין משלוחי מנות עם הטארטלטים החמודים האלה והייתי רוצה לנסות כל מיני מילויים חדשים.. מה שיש לי עד כה זה- קרם תות ושוקולד לבן קרם נוגט ושוקולד חלב בננות וטופי קרם פטיסייר עם פירות העונה קרם חמאת בוטנים ושוקולד ואולי אנסה לימון ומרנג למרות שעשיתי את זה עד כה רק כפאי גדול. אני מאד אוהבת שכבות בטארט וכמעט כל המילויים שיש לי הם ב2 שכבות (הכי כיף לנגוס ולגלות טעם נסתר שלא רואים מבחוץ, לא?.. :) ) כל רעיון, באמת כל דבר שעולה לכן בראש- יהיה מבורך (למרות שהעדיפות הגדולה היא למילויים שלא אופים אותם אחרי המילוי, אלא ישר מזלפים אל תוך הטארט ומקררים) במיוחד אשמח לרעיון עם חלבה, יש לי הרגשה שאיזה מילוי חלבה (עם עוד איזה טעם נחמד שמשתלב עם זה) יכול להיות מוצלח. תודה! :)
 
חלבה הולך מצוין

עם פיסטוקלמה את לא מכינה גנאש קפה לדוג? אפשר מוקצף את יכולה שוקולד ולערבב עם ברנדי או ליקר טוב את יכולה אגוזים מקורמלים זה מה שעולה לי על הבוקר.. נשמח למכונים ותמונות...אני גם מאוד אוהבת את הטארטלטים הקטנים א הקרם תות א קונה או מכינה?
 
היי דייזי!

חלבה ופיסטוק, אז נגיד לעשות שכבה של ממרח חלבה ומעל פיסטוקים קצוצים? אני דווקא מכינה גנאש קפה, כלומר שוקולד לבן וקפה, אבל הוא מאד מתוק אז זה בדרך כלל כציפוי או תוספת לשכבה אחרת קצת פחות מתוקה, למשל על גנאש מריר. אם יש לך מתכון למילוי אגוזים טופי כזה ( כמו פאי אגוזים של בתי קפה) אני אשמח מאד! קרם תות אני מכינה לבד- חצי קילו של תותים שטופים וחתוכים, עם 2 כפות סוכר אל תוך הבלנדר ליצירת רסק, מקציפה מיכל שמנת מתוקה עם עוד כף סוכר, ומקפלת את שתי התערובות, ממלאת את הטארט, ומוסיפה זילוף מעל של שוקולד לבן מומס (ואם יש תותים יפים, אז גם חצי תות לקישוט) תודה על הרעיונות! :)
 

תותי655

New member
בבקשה

מילוי פרג+תפו"ע גם מתאים לפורים וגם שילוב הורס.... קרם פטיסייר+זילופים של גנאש שוקולד מריר קרם פטיסייר מעורבב עם תרכיז קפה (3 כפות נס קפה איכותי עם כמה כפות מים רותחים)+ קצפת/ גנאש שוקולד לבן קרם פטיסייר+פרוסות תפוחים מקורמלים+שטרוויזל טארט שמורכב משוקולד אפוי (חצי כמות)+שכבת קצפת חלבה+שערות חלבה קרם פאנג'יפאן+שזיפים מקורמלים/טריים עם נפאז' אם תצטרכי מתכון ספציפי רק תגידי
 
תודה רבה!

נשמעים נהדרים! אשמח למתכון לקרם פטיסייר (יש לי את המתכון שלי, אבל תמיד טוב להחשף למשהו חדש..) פטיסייר קפה עם שוקולד לבן נשמע מעולה, נראה לי שהוא יכנס לנבחרת.. גם התפוחים המקורמלים נשמע מעולה אבל אני מפחדת שאחרי יום אחד במקרר התפוחים כבר יראו על הפנים, מה דעתך? אשמח למתכון לשוקולד אפוי עם קצפת חלבה, וגם להסבר על מה זה קרם פאנג'יפאן - מעולם לא שמעתי..:) שוב תודה תודה תודה!
 

תותי655

New member
בבקשה

1. לגבי קרם פטיסייר, תעשי את המתכון שאת מכירה, הכי טוב:) הוא באמת מעולה זה יוצא בטעם מוקה ועם שילוב של שוקולד מריר או לבן זה ממש מעדן 2. התפוחים יראו בסדר גמור כי הם מבושלים....אבל אני בכל אופן שומרת במקפיא אם זה הפרשים של יותר מיום וחצי. 3. שוקולד אפוי, המתכון המלא הוא: להמיס 200 גר שוקולד עם 150 גר' חמאה, להוסיף רבע כוס סוכר, 3 חלמונים, 1 ביצה, קמצוץ מלח ופשוט לאפות...לקרר ואח"כ להקציף שמנת עם 4 כפות ממרח חלבה ולזלף מעל. הכמות של השוקולד האפוי היא כמות לטארט שלם, תעשי חצי כמות אם תרצי יותר קצפת חלבה. 4. פראנג'יפן זה שילוב של קרם פטיסייר וקרם שקדים..בקונדטוריות עובדים איתו בשביל לחסוך חומרים (כי קרם שקדים הוא יקר) והתוצאה מאוד טעימה מתחת לפרי כמו תפוח/שזיף/אגס....
 
למעלה