3קלרה היחידה
New member
רעיון שעולה לי בראש
אולי זה רעיון משוגע אולי לא... יש פה הרבה אמהות חד הוריות במצב קשה. תחשבו על אפשרות להפגש ולשכור דירה ביחד,זה יכול לצמצם עלויות. בנוסף אחת למשל יכולה להציא את הילדים לגן ואחת אחרת להחזיר. אז יהיה יותר קל לצאת לעבודה כי יש פחות הגבלות של זמן עוד משהו בני גר במושב ליד אופקים. שם אפשר למצוא קרואן להשכרה ב600 ש"ח.יש עבודה בגנים ובבתי אריזה במושבים. תחשבו על זה. אני מבינה אם למישהי יש עבודה קבועה ומשפחה אז קשה לעזוב. אבל אם אין? אז מה שווה להצטופף בדירה יקרה ברמת גן ולעבוד בנקיון אם אפשר לגור באזור הרבה יותר זול? (וגם לעבוד בנקיון, נכון אבל לפחות יותר זול) אל תתקפו אותי על מה שכתבתי אני רק נותנת רעיון.
אולי זה רעיון משוגע אולי לא... יש פה הרבה אמהות חד הוריות במצב קשה. תחשבו על אפשרות להפגש ולשכור דירה ביחד,זה יכול לצמצם עלויות. בנוסף אחת למשל יכולה להציא את הילדים לגן ואחת אחרת להחזיר. אז יהיה יותר קל לצאת לעבודה כי יש פחות הגבלות של זמן עוד משהו בני גר במושב ליד אופקים. שם אפשר למצוא קרואן להשכרה ב600 ש"ח.יש עבודה בגנים ובבתי אריזה במושבים. תחשבו על זה. אני מבינה אם למישהי יש עבודה קבועה ומשפחה אז קשה לעזוב. אבל אם אין? אז מה שווה להצטופף בדירה יקרה ברמת גן ולעבוד בנקיון אם אפשר לגור באזור הרבה יותר זול? (וגם לעבוד בנקיון, נכון אבל לפחות יותר זול) אל תתקפו אותי על מה שכתבתי אני רק נותנת רעיון.