רוצה קסטה "זברה" כזו?
עוגת גלידה קסטה שוקולד לוז קיץ וחם נורא ובא לנו משהו מתוק מהיר ובלי להזיע יותר מדי. הוצאתי מצרכים ובמיקסר הקצפתי, עוד קצת ביסקוויטים הוספתי ואחרי הצהריים כבר התלקקנו. מתכון+תמונה:פירגה מצרכים: תבנית אינגליש קייק מיכל שמנת מתוקה להקצפה 4 כפות ממרח שוקולד אגוזי לוז אפשר במקום לשים ממרח ריבת חלב שקית אינסטנט פודינג בכל טעם 2-4 כפות יין מתוק לקידוש או כף ליקר מכל סוג 1/4 כפית אבקת נס קפה – לא חובה להקציף שמנת+אינסטנט+חלב+סוכר+יין להוסיף שוקולד ולערבל הכל ביחד זה השלב שאפשר להוסיף אגוזים מסוכרים, צימוקים,מרציפן, קליפות הדרים, או כל ממתק אחר לשבח את הגלידה. לצקת 3/4 מהכמות לתבנית אינגליש קייק להשאיר 1/4 מכמות הקרם לציפוי הביסקוויטים לסדר ל ר ו ח ב התבנית ב ע מ י ד ה במרווחים של 1 ס"מ בסקויטים "פתי בר" שלמים בטעם וניל או שוקולד. לכסות את מה שמציץ בקרם שנשאר. מ ק פ י א י ם ומגישים הפוך. קשטו כאוות דמיונכם. תהנו