עידיתוש והאוצרות
New member
רעיון לעוגה לבת 6.......
אז יש לי חודש לשבור את הראש מה מכינים לנסיכה שלי מעין. כבר הכנתי לה את כל היצירות בעולם אני חושבת.....שנה שעברה היתה לה עוגת בריכה, ברבי ובית פיות מדהים. השנה אני בבעיה, יש לי אביזר שהבאתי מהארץ והוא עושה לי צרות. אני אצלם אולי יותר מאוחר אבל זה הנר העגול המיוחד שמדליקים אותו הוא נפתח לצורת פרח (אם הבנתי נכון מהציור על העטיפה - מכירים ?) זה לא משהו קטן ואני מאוד רוצה להפתיע אותה עם זה על העוגה. היתה לה בקשה לעוגת סינדרלה, אם אני מעצבת לה עוגה כזאת, הנר המיוחד הזה לא בר שימוש, אם אני מכינה לה מצויר גם לא בדיוק. אני אשמח לשמוע רעיונות מכם.......הרעיון היחידי שעולה לי אופציונלי אבל נראה לי משעמם להכין לה עוגת בצורת כתר. תמיד אבל תמיד עם היום הולדת שלה הראש שלי עובד יותר שעות מהבן - נו בנות לא ? ותודה למי ששרד את השיגעונות שלי
(נ.ב. ולמי שתהה לאן נעלמתי הי חופש פסח עם הדרדסים, ואחר כך הייתי חולהעם וירוס בקיבה יותר משבוע
)
אז יש לי חודש לשבור את הראש מה מכינים לנסיכה שלי מעין. כבר הכנתי לה את כל היצירות בעולם אני חושבת.....שנה שעברה היתה לה עוגת בריכה, ברבי ובית פיות מדהים. השנה אני בבעיה, יש לי אביזר שהבאתי מהארץ והוא עושה לי צרות. אני אצלם אולי יותר מאוחר אבל זה הנר העגול המיוחד שמדליקים אותו הוא נפתח לצורת פרח (אם הבנתי נכון מהציור על העטיפה - מכירים ?) זה לא משהו קטן ואני מאוד רוצה להפתיע אותה עם זה על העוגה. היתה לה בקשה לעוגת סינדרלה, אם אני מעצבת לה עוגה כזאת, הנר המיוחד הזה לא בר שימוש, אם אני מכינה לה מצויר גם לא בדיוק. אני אשמח לשמוע רעיונות מכם.......הרעיון היחידי שעולה לי אופציונלי אבל נראה לי משעמם להכין לה עוגת בצורת כתר. תמיד אבל תמיד עם היום הולדת שלה הראש שלי עובד יותר שעות מהבן - נו בנות לא ? ותודה למי ששרד את השיגעונות שלי