וואיש יש משהו ממש מוזר!
אצל הבורג!!! מבחינת כסף הם הגזע הכי עצום שהיה איי פעם הם הטמיעו אלפי עולמות והשתלטו על מאות אלפי כוכבים ואני עדיין לא מצליח להבין איך הם הפסידו לפדרציה? נראה לי שזה בגלל החלליות המסכנות{קוביה,עיגול}שהם נורא איטיות ומבחינות כוח אש הם גם לא מי יודע מה שוות. עכשיו בקשר לדומיניון אני חשוב שהוא גם גזע מובחר וחזק אבל עוד פעם יש להם מגבלות{הלוחמים שלהם טפשים,ונרקומנים{חחח..}נראה לי שפשוט רצו לסיים ת´קטע של מלחמה בחלל עמוק9 כי לא היה להם יותר מה להמציא! חבל שלא מגלים גזע של בני אדם שהם מבחינת כוח הכי חזקים ולמה לעזעזל אנחנו לא מצליחים להסוות את החלליות שלנו? כאילו תראו הרומולנים הצליחו,הקלינגונים הצליחו אז למה לעזעזל אנחנו לא מצליחים! אהה כן ועוד משהו מישהו פה מכיר את ARMADA2