רעיון לסקר - כמה עוזבים רמדייה בגלל

סיגל, המצב ממש השתנה כבר מאז

ששאלת את השאלה אתמול. לא נראה לי שנשאר כאן אדם אחד עם רמדיה. בכל מקרה, את יכולה להחשיב אותי בין מחרימי כל מוצרי החברה. קנינו סימילאק.
 

lulyK

New member
שרון, בהצלחה מחר

גם אצלנו הסימילאק כבר מנמנם בארון ומחכה לשעתו הגדולה
 

momx3

New member
אכן המצב שונה מאתמול -

אתמול כל הנושא בכלל לא היה לי רלוונטי כי אני מניקה בלבד אבל לאחר שנודע על הפרסום הכוזב לגבי ויטמין B1 - אני נוטשת לחלוטין את כל מוצרי רמדיה מסיבות עקרוניות וזה אומר שלא יהיו בבית דיסות רמדיה (שהיו עד היום), ביסקוויטים של רמדיה ושום דבר מתוצרתם!
 

wildcat6

New member
אתמול אנשים הורידו רק את הצימחית

היום לאחר הסרת התקן יש לא רק החרמה כללית אלא גם מתכננים לתבוע אותם על הונאה
 

sael

New member
אני החלטתי לעזוב את הדייסה של רמדיה

זה המוצר היחיד שלהם שאנחנו משתמשים והחלטתי שאני מעדיפה לעבור לדייסה של גרבר/ מטרנה. אומנם אני לא ממש חוששת שבדייסה (שזה רק תוסף למטרנה) יש משהו מסוכן, אבל מבחינתי חברה שמשרד הבריאות הולך להוריד לה את התו תקן, זה לא משהו שכדאי להתעסק איתו.
 

hagitag

New member
מחרימים ../images/Emo127.gif

עד עכשיו גאיה אכלה רק את הדייסת תירס של רמדיה. לא עוד.
 

shlomits

New member
נקודה למחשבה בקשר להחרמת רמדיה

אנחנו נותנים ליואב רמדיה חלבית פעם ביום. אתמול אמרתי לבעלי שאני רוצה להפסיק כי אי אפשר לסמוך על החברה, והוא אמר לי בתגובה שלדעתו דווקא בגלל שנחשפה השערוריה הזאת, עכשיו הם יהיו סופר זהירים והכי אמינים שאפשר. מה דעתכם?
 
כנראה שכן - אבל

זה כבר לא קשור לשאלה אם "בטוח" או לא לתת רמדיה - לדעתי, זו שאלה מוסרית. למה לתת להם להנות מהספק? כ"כ הרבה תינוקות נפגעו (ונפטרו) כתוצאה מחוסר האחריות שלהם! תחשבי על כל האמהות שאין להן תינוק לחבק בגלל האוכל שנתנו לו, ועל אלה שהיה להן מזל והתינוקות שלהן חיים - אבל עם נזק מוחי. זוועה!
 

ayelet i

New member
ואני מחרימה אותה!

עד שיובהר מעל לכל ספק שלא היה לה כל קשר להטעיית הציבור ע"י כך שמנתה במרכיבי התמ"ל מרכיבים שלא נכללו בו! לחרם שלי אין כל קשר לעובדה שאפשר ו/או אי אפשר לסמוך על החברה. מחרימה חברה שאם אכן פעלה כשם שפעלה הרי שגרמה לפגיעה (לעיתים בלתי הפיכה) של תינוקות חסרי ישע ואף למוות! זרקתי את התה, סוכר הענבים ועברתי למוצרים של חברות אחרות.
 

סם2

New member
סביר להניח שכן אבל

זה רגע אחד מאוחר מידי. לו אני הייתי צריכה לקנות תמ"ל-הם היו לא היו אופציה. פשוט לא מגיע להם. זו לא טעות אנוש. זו שערוריה.
 

אתליאת

New member
בעקבות השערוריה- זה יהיה נכון לכל

החברות. לפי דעתי, כל החברות עורכות עכשיו בדיקות לבדוק שהכל נמצא בפנים, וכך גם משרד הבריאות שהבין סוף סוף (וכמובן מאוחר מדי) שלקיום שלו יש מטרה... עד לפני רבע שעה הייתי עדיין במתלבטים, אבל בסוף החלטתי שלאור התוצאות החמורות של מעשיה, לחברת רמדיה אין עוד זכות קיום (כל כך בכיתי אתמול כשראיתי בחדשות את ההורים של התינוקת המסכנה שעדיין מאושפזת ואין דרך לדעת מה יהיו הנזקים העתידיים של הפגיעה במוחה). אז לפני רבע שעה קניתי שתי חבילות של סימילאק, ואני מקווה שלמרות שלפני חצי שנה הסימילאק עשה לעומר עצירויות עכשיו הוא יקבל את זה יותר טוב.
 

מחשבות

New member
קשה להיות סלחנים במקרה כזה.

אם ניקח לדוגמה את עולם הרכב, כשחברות קוראות לתיקון חינם של חלק פגום, אפשר להבין. פה הוצא מרכיב חיוני מהמזון לאוכלוסיה שאין לה אפשרות אחרת להשלים את החסר. למה להיות סלחנים? מה הקשר לאמינות?
 

Arfilit

New member
יתכן שזה נכון - אבל!

אבל לנהוג על פי זה - יהיה כמו לתת פרס על הרשלנות הפושעת שננהגה כאן. בטווח המיידי יתכן שזה נכון, בטווח הארוך - אם לא תבוא כאן ענישה צרכנית שתכאב להם בכיס - המקרה עלול לחזור בלבוש אחר בעתיד...
 
למעלה