student של הפורום
New member
רעיון לסמינריון
הננני בשנה השלישית ללימודי ועליי לבצע עבודת סמינריון בסוגיה חשבונאית כלשהיא,אשמח לקבל רעיונות-יכול להיות כל דבר-התמודדות לא נכונה עם סוגיה כלשהיא,תקן שלדעתכם יש לחקור שינוי שלו או השוואה לתקנים דומים בחו"ל,נושא חדש שהחשבונאות עדיין לא נותנת לו פתרון מלא וניתן למצוא פתרון לכך עצמאית או בתקינה בינ"ל,או רעיון אמפירי כלשהוא. אודה על שיתוף פעולה
הננני בשנה השלישית ללימודי ועליי לבצע עבודת סמינריון בסוגיה חשבונאית כלשהיא,אשמח לקבל רעיונות-יכול להיות כל דבר-התמודדות לא נכונה עם סוגיה כלשהיא,תקן שלדעתכם יש לחקור שינוי שלו או השוואה לתקנים דומים בחו"ל,נושא חדש שהחשבונאות עדיין לא נותנת לו פתרון מלא וניתן למצוא פתרון לכך עצמאית או בתקינה בינ"ל,או רעיון אמפירי כלשהוא. אודה על שיתוף פעולה