רעיון למשחק מחשב -עזרה.

sandbird4

New member
לא מדוייק

אם תביא להם רעיון מקורי + הוכחה שהוא מביא כסף יותר מרעיון לא מקורי אז הם יקפצו על זה.
 

freak2100

New member
זה מה שהתכוונתי כשאמרתי:

"או משחקים שמוכח בדרך אחרת שהם יכניסו כסף"
 

winnerm

New member
הרעיון יקדם מאוד את המשחק המקורי.

הרעיון של המשחק כמו שרשמתע הוא להתבסס על משחק מקורי. כמו קאונטר סטרייק סורס. אין ספק שאם סורס לא היה נמכר ביחד עם HELF LIFE 2 לא היו נמכרים אותם כמויות של דיסקים מקוריים של HELF LIFE. אותו דבר ברעיון שלי.
 

ahillel

New member
דוגמא מצויינת

ואתה חוזר על הטעות שלך ממקודם. יש לך מתכון טוב? יש לי מתכון טוב לאורז. לדעתי זה יוצא הדבר הכי טעים בעולם. לדעתה של אמא שלי חסר קצת פלפל. ולדעתו של אח שלי? הוא בכלל לא אוהב אורז. אתה מבין שעל טעם לא מתווכחים?
 

sandbird4

New member
זה לא משנה - רק הכסף מדבר

כסף מושקע + רמת סיכון + זמן עד ה-EXIT + פואטנציאל רווח = הדברים החשובים. כל השאר שטויות. המשקיע מבין רק את המושגים האלה וכל שאלה שהוא שואל היא רק בשביל לקבל עוד אינפורמציה על הסעיפים האלה. בסופו של דבר מבחינת המשקיע הרעיון שלך הוא תוכנית חיסכון: מכניסים A כסף ואחרי B זמן מקבלים C עם רמת סיכון D. נשאר לך למעשה לתת לו את הנתונים כדי שהוא יוכל לחשב את A, B, C ו-D כשכל נתון הוא למעשה טווח של מ-X עד Y. ככל ש-A, B ו-D נמוכים יותר ו-C גבוה יותר ככה ההשקעה עדיפה למשקיע. מבחינת המשקיע הוא ישים את הכסף שלו בזה שיתן לו את ה-A, B ו-D הכי נמוכים וה-C הכי גבוה שהוא ימצא ולא משנה מה הוא עושה. כמובן שהשקעה לא חוקית או מקורית מגדילה את D שזה גרוע למשקיע. לא כל כך מעניין אותו שאתה עושה משחק כמו שלא מעניין אותו אם תתרסק אחרי ה-EXIT שלו. אגב, הם דואגים יפה מאוד לכסות את עצמם מכל הכיוונים.
 

freak2100

New member
והכי חשוב -

לא מעניין אותו שהמשחק שלך הוא חידוש בתחום הגיימינג, שיגרום למהפכה, ושמממש את הפוטנציאל הגלום במאות משחקים קיימים.
 

Reilak

New member
לא המצאה, רעיון!!

צריך לפתוח על זה דיון פה בפורום... מהי ההגדרה לרעיון?, האם הרעיון הוא לב המשחק, או סתם קו התחלתי... זה יכול לפתור בעיות ולחדד כמה דברים.
 

Reilak

New member
אני חושב שמשחק טוב

לא נמדד בגרפיקה טובה. אם המשחק טוב הוא יהיה מהנה גם בלי גרפיקה מעולה.
 

sandbird4

New member
ב-10+ שנים האחרונות אין שום שינוי במשחקיות

אז נשאר רק למדוד משחקים בגרפיקה טובה יותר או פחות.
 

Reilak

New member
מצבנו עגום אם כך

באופן אירוני השוק הזה נקרא משחקי מחשב כאשר באמת הגענו למצב שמודדים אותו בעיקר בפרמטרים אחרים מאשר משחקיות. השוק/התחום כשמו כן הוא, משחקי מחשב, שלבו של העניין הוא המשחק - וזאת הבעיה הגדולה בתחום. אני כבר ממזמן הרמתי ידיים (מ-99% ממשחקי מחשב), אבל עדיין מקשיב בשקט ויש לי גם כמה תוכניות לעתיד שמקווה שיצאו לפועל (:)
 
למעלה