רעיון למפגש הפורום... אם יבוא לנו לגוון קצת...
ק קטריס New member 29/12/04 #3 לפעמים אומרים שאנשי המדינות העשירות כגון אמריקה, צרפת, בריטניה, גרמניה וכו, מוצאים עצמם לא פעם די משועממים, ולכן פונים לעיסוק בכל מני מטלות חסרות שחר ותכלית. אין לי מושג למה אומרים את זה..
לפעמים אומרים שאנשי המדינות העשירות כגון אמריקה, צרפת, בריטניה, גרמניה וכו, מוצאים עצמם לא פעם די משועממים, ולכן פונים לעיסוק בכל מני מטלות חסרות שחר ותכלית. אין לי מושג למה אומרים את זה..