רעיון חשוב- בבקשה תביעו את דעתכם
רעיון חשוב- בבקשה תביעו את דעתכם
לפני כמה ימים קראתי איפשהוא שבקופנהגן בדנמרק ניצלו את מסילת הרכבת הבינעירונית ובנו עליה תחנות עירוניות שרק הרכבת הפנימית של קופנהגן עוצרת בהם. הנה הרעיון: בחיפה קיימת רכבת תחתית לא ריווחית ולא שימושית במיוחד (הכרמלית). היא מתחילה בכיכר פאריז שבעיר התחתית ומסתיימת במרכז הכרמל. חשבתי על כך שניתן להאריך את הכרמלית עד פסי הרכבת, כמה מאות מטרים מכיכר פאריז ולבנות עליהם תחנת כרמלית שממנה יצא קו נוסף. הקו הזה ינוע על פסי הרכבת הרגילים מאיזור תחנת חיפה מרכז ועד למת"ם, ועל מסילת הרכבת יבנו תחנות נוסעים בשביל הקו הזה בלבד בכניסה לשכונות מגורים ובאזורי עסקים הסמוכים למסילה. כך יהיה ניתן לקשר בין שכונות מגורים כמו בת גלים שפרינצק ושער העלייה להדר, למרכז הכרמל ולמת"ם. כך "תתרחב" הכרמלית לאיזורים נוספים בעיר ותגדיל את כמות נוסעיה במחיר מועט. האם רעיון זה הוא בר ביצוע. בבקשה תביעו את דעתכם.
רעיון חשוב- בבקשה תביעו את דעתכם
לפני כמה ימים קראתי איפשהוא שבקופנהגן בדנמרק ניצלו את מסילת הרכבת הבינעירונית ובנו עליה תחנות עירוניות שרק הרכבת הפנימית של קופנהגן עוצרת בהם. הנה הרעיון: בחיפה קיימת רכבת תחתית לא ריווחית ולא שימושית במיוחד (הכרמלית). היא מתחילה בכיכר פאריז שבעיר התחתית ומסתיימת במרכז הכרמל. חשבתי על כך שניתן להאריך את הכרמלית עד פסי הרכבת, כמה מאות מטרים מכיכר פאריז ולבנות עליהם תחנת כרמלית שממנה יצא קו נוסף. הקו הזה ינוע על פסי הרכבת הרגילים מאיזור תחנת חיפה מרכז ועד למת"ם, ועל מסילת הרכבת יבנו תחנות נוסעים בשביל הקו הזה בלבד בכניסה לשכונות מגורים ובאזורי עסקים הסמוכים למסילה. כך יהיה ניתן לקשר בין שכונות מגורים כמו בת גלים שפרינצק ושער העלייה להדר, למרכז הכרמל ולמת"ם. כך "תתרחב" הכרמלית לאיזורים נוספים בעיר ותגדיל את כמות נוסעיה במחיר מועט. האם רעיון זה הוא בר ביצוע. בבקשה תביעו את דעתכם.